Schaamhaar scheren

  • 10 July 2023
  • 9 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Vaak actief
  • 299 reacties

Hoi, dit is voor zowel jongens als meiden.

Scheer je je schaamhaar? zoja hoevaak en waarom en zo nee waarom niet

 

En vind je dat andere mensen het moeten scheren of niet.

 

Laat ook weten hou oud je bent

 

Groetjes, 

@Ann0

 

(ik had hem eerder vandaag al gepost maar er is denk iets mis gegaan) 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben een jongen van 14

En scheer m'n schaamhaar niet om dat ik er geen rede voor heb momenteel, als het boven de rand van m'n onderbroek komt ga ik het zoiezo scheren maar daar is het nog lang niet. En als ik een vriendin krijg en van plan ben dingen te gaan doen dan ga ik ook scheren of als m'n vader het vraagt of ik het wil scheren. 

 

Kwa andere mensen maakt het me niet zoveel uit. Maar ik denk dat ik het bij m'n vriendin wel fijn zou vinden als ze zich scheert maar dat weet ik niet zeker.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 ,

 

ik ben een jongen van 15 en ik heb zelf mijn schaamhaar nog maar 1 keertje gedaan met zo'n tondeuse.

Mijn broers doen dat regelmatig en een tijdje terug toen we net hadden gedoucht was ik nog lekker wat langer onder de douche blijven staan en waren zij zich al gaan afdrogen en toen deden ze ff zo snel met de tondeuse bij hunzelf, dus ik vroeg of ik die ook ff mocht proberen en toen hadden ze die laten liggen in de badkamer.

Toen had ik me afgedroogd en dacht ik ga dat ook ff wat korter en netjes maken bij mezelf en het ziet er altijd zo makkelijk uit als zij het doen, maar ik vond het best moeilijk.

Eerst had ik er nog zo'n plastic kammetje op zitten en dat ging nog wel, maar bij mijn ballen zaten een paar echt best lange haren en dat ging niet met dat plastic dingetje erop, dus die had ik er even af gedaan, maar toen knipte ik in mijn zak en piemel en had ik bloed en er hapte bij mijn piemel ook zo'n hele pluk haar helemaal weg…..

Toen heb ik ze maar geroepen en gevraagd of zij het weer een beetje netter konden maken en toen deden ze het allemaal nog iets korter en toen was het overal weer een beetje hetzelfde. Mijn schaamhaar groeit niet echt snel en ik heb het zelf niet meer geprobeerd.

Laatst had mijn vriendje het bij mij gedaan met zo'n scheermesje en schuim en dan zo alles op mijn ballen en op mijn piemel weggehaald en de rest was nog niet zo lang, dus daar heeft ie niks aan gedaan, maar als het nodig is gaat ie dat met de tondeuse van mijn broers doen, want zelf heeft ie geen tondeuse.

Bij hemzelf doet ie het ook zoals bij mij.

Ik vind dat wel mooi staan. Zijn piemel is al best groot en lijkt nog groter als zijn ballen en piemel zelf kaal zijn.

In mijn klas hebben veel jongens helemaal kaal en anderen beetje zoals mij, maar sommige doen er helemaal niks aan en toch vind ik dat ook wel cool staan, maar ik vind zelf mijn piemel groter lijken als het wat korter geknipt is.

Ik vind iets korter en zo met scheermes op je piemel en ballen dat het helemaal glad is wel lekkerder om te pijpen, maar ja, is maar wat je gewend ben. Maar soms heb ik dan van die losse haartjes in mijn mond of tussen mijn tanden...niet echt heel veel, maar toch.

Iedereen mag zelf kiezen en moet doen wat ie zelf wil.

oh, mijn schaamhaar groeit toch niet boven mijn onderbroek en ik heb ook geen haartjes zo naar mijn navel. De meeste jongens uit mijn klas hebben dat wel al, maar ik ben de jongste en de rest is 1-2 jaar ouder, omdat ik een klas overgeslagen heb en dan ook nog heel laat in het schooljaar jarig ben. Vaak is het al vakantie.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

wat meisjes doen moeten ze zelf weten, ik kijk daar toch niet echt naar, maar een beetje bijhouden is misschien iets mooier ofzo, ja, idc. ik kijk eigenlijk alleen naar jongenspiemels

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben 15 en persoonlijk scheer ik gewoon regelmatig, vaak gewoon om de week. Of als mn vriendin een weekend blijft logeren of ik bij haar.

Zij scheert ook redelijk vaak. Ik weet niet precies hoeveel en hoevaak. Maar dat zal vast ook wel rond de week zijn. Maar precies zou ik niet kunnen zeggen.

Ik zelf vind het wel aantrekkelijker als iemand vaak scheert. (Dus dat komt wel goed uit😉) Dus ik zou het fijner vinden. Maar of het echt moet dat moet ze zelf weten want uiteindelijk blijft het haar lichaam. Daar heb ik het ook met haar over gehad enzo. Zij vind dat ook "fijner" als ik dat doe zegmaar.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ann0 ,

Eerst had ik er nog zo'n plastic kammetje op zitten en dat ging nog wel, maar bij mijn ballen zaten een paar echt best lange haren en dat ging niet met dat plastic dingetje erop, dus die had ik er even af gedaan, maar toen knipte ik in mijn zak en piemel en had ik bloed en er hapte bij mijn piemel ook zo'n hele pluk haar helemaal weg…..

Au, pijnlijk 😬

Toen heb ik ze maar geroepen en gevraagd of zij het weer een beetje netter konden maken en toen deden ze het allemaal nog iets korter en toen was het overal weer een beetje hetzelfde. Mijn schaamhaar groeit niet echt snel en ik heb het zelf niet meer geprobeerd.

Gelukkig heb je zulke goede broers

Laatst had mijn vriendje het bij mij gedaan met zo'n scheermesje en schuim en dan zo alles op mijn ballen en op mijn piemel weggehaald en de rest was nog niet zo lang, dus daar heeft ie niks aan gedaan, maar als het nodig is gaat ie dat met de tondeuse van mijn broers doen, want zelf heeft ie geen tondeuse.

Bij hemzelf doet ie het ook zoals bij mij.

Lief❤️

Ik vind dat wel mooi staan. Zijn piemel is al best groot en lijkt nog groter als zijn ballen en piemel zelf kaal zijn.

O dat is meschien wel handig voor mij😂😢

In mijn klas hebben veel jongens helemaal kaal en anderen beetje zoals mij, maar sommige doen er helemaal niks aan en toch vind ik dat ook wel cool staan, maar ik vind zelf mijn piemel groter lijken als het wat korter geknipt is.

Ik heb geen idee maar ik  denk dat bij mij niemand het scheert ofzo, meschien een paar van de meiden wel. 

 

 

Ik vind iets korter en zo met scheermes op je piemel en ballen dat het helemaal glad is wel lekkerder om te pijpen, maar ja, is maar wat je gewend ben. 

 

Bij mij zit het alleen boven m'n piemel en een paar op de onderkant van penis. 

Iedereen mag zelf kiezen en moet doen wat ie zelf wil.

Ben ik het compleet mee eens

oh, mijn schaamhaar groeit toch niet boven mijn onderbroek en ik heb ook geen haartjes zo naar mijn navel. De meeste jongens uit mijn klas hebben dat wel al, maar ik ben de jongste en de rest is 1-2 jaar ouder, omdat ik een klas overgeslagen heb en dan ook nog heel laat in het schooljaar jarig ben. Vaak is het al vakantie.

 

Ik ben ook een van de jongste in de klas en ben nog niet zo heel ver in de puberteit. M'n piemel is dit jaar pas begonnen met groeien en ik ben 14, hij is de afgelopen 3-5 maanden 1 cm slap gegroeid en stijf 1,5 cm. Kwa lengte met ik grooter dan gemiddeld maar dat valt niet erg op want een paar vrienden van mij zijn een stuk groter(ze zijn wel een jaar en bijna 2 jaar ouder dan mij). 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Groetjes terug aan ❤️jouw en ❤️lev, 

@Ann0

Hey,

Ben een meisje van 13.

Ik scheer me schaamhaar niet. Gewoon omdat ik er simpelweg geen zin in heb. Ik scheer me sowieso niet (heb misschien daarom geen vriendje gehad😅). Ik vind het niet echt nodig, maar me vader die vindt het lelijk, me moeder vindt het raar en volgens me broers ben ik een ongeschoren baviaan.

Mij maakt het niet uit wat andere doen, zoeken ze maar lekker zelf uit.

Ajuus!

Ik ben een meisje van 13 en scheer mijn kutje altijd kaal omdat seks en vingeren dan veel lekkerder aanvoelt en vind het seksueel veel aantrekkelijker.

Reputatie 6
Badge +5

Ik ben 17, Ik kijk zelf meestal even wanneer en of ik me ga scheren, de andere keer maakt het me niet echt uit dat ik schaamhaar er heb hangen, de andere keer juist wel weer, vind het er dan raar en ‘vies’ uit zien.

Maar zoals @benebird al zei, ieder moet het juist voor zich weten. En ieder verschilt van mening over een ander, of over de reden waarom hoe en wat e.d.

En als je met je broers (of zussen of je vriendin/vriendje), het gewoon kan bespreken over ‘zulke onderwerpen’, vind ik juist iets moois. Ik vind dat dat iets zegt over hoe (goed) jullie band samen is tussen elkaar.

Badge

Jo man, ik scheer zelf wel. Ik vind het in de zomer fijner en frisser. Gewoon onder de douche met een goede scheerschuim en een mesje van de Lidl.🤪

Reputatie 4
Badge +3

hey, ik ben n jongen van 15 jaar en ik scheer m’n ballen enz ong om de week

ik vind helemaal kaal niet zo mooi, maar ik vind een beetje haar wel heel geil🫣

ik vind dat iedereen lekker moet doen wat hij of zij wil, maar ik denk ook als je in een relatie zit dat je het er over moet kunnen hebben

Reageer