Skip to main content
Vraag

schaamhaar broer

• August 17, 2026
  • 1 reactie
  • 614 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Mijm broer leerde mij laatst om mn baard en snor goed te scheren. Toen vroeg hij opeens of ik daar beneden ook haar heb. Ik zei ja. Hij vroeg of ik dat ook al eens geschoren heb. Dat heb ik niet gedaan zei ik. Hij zei, je moet dat ook goed bijhouden hoor. 

Toen vroeg hij of hij mij daar ook even bij moest helpen. Ik zei ja mag wel dus ik deed mn broek en boxer uit. Hij vroeg hoe ik het wilde hebben, bijvoorbeeld kaal of nog wen beetje haar. Ik zei dat ik denk dat ik het kaal wilde. Toen deed hij ineens zijn broek en boxer ook uit en zei, zo voelt het misschien wat minder ongemakkelijk boor je, hij heeft t helemaal kaal daar. 

Dus toen begon hij mijn schaamhaar te scheren. Het voelde eig besg fijn maar ik kreeg toen een erectie en hii iets later ook. Hier schaam ik mij een beetke voor. Toen hij klaar was zei hij als je wat meer haar op je balzak hebt mort je het maar even zeggen want dan doe ik die ook wel even voor en help ik je.

Mijn vraag is dus nu, is het raar dat ik een stijve kreeg en hij toen ook? En moet ik hem de bolgende x weer laten helpen

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 17, 2026

nou jonathan dan had je geluk want stel je voor dat hij glijmiddel verwisseld had met seconden lijm