Skip to main content

Hallo allemaal,

 

Ik vroeg me af hoe jullie over het haar van jongens denken. Daarmee bedoel ik geen hoofdhaar, maar gezichtsbeharing, okselhaar, buiksnor, haar op de borst, haar op benen/armen, en natuurlijk schaamhaar.

 

Ik denk dat ik het gewoon even een soort vragenlijstje maak. Vul alleen in wat je in wíl vullen natuurlijk.

 

1. Jongen of meisje (of iets er tussen in, ik ben te dom om dat te weten, sorry.)?

2. Hoe zou een jongen zich moeten scheren qua baard em snor?

3. Moet een jongen zijn okselhaar weghalen, kort houden of gewoon laten groeien?

4. Wat vind je van een buiksnor en borsthaar?

5. Wat vind je van haar op de armen/benen?

6. Hoe moet een jongen zijn schaamhaar hebben? (Bijvoorbeeld geschoren, kort, lang, laten groeien of een beetje middelmatig.) (Je mag natuurlijk ook gewoon beschrhijven hoe je het graag ziet.)

7. Hoe denk je over balhaar?

8. Heb je al je lichaamshaar zelf zoals je het het mooiste vind?

9. Heb je nog vragen of toevoegingen/opmerkingen?

 

Ik weet al dat jullie het gaan vragen, dus ik heb hem zelf ook even ingevuld.

1. Jongen of meisje (of iets er tussen in, ik ben te dom om dat te weten, sorry.) en seksualiteit? Jongen, biseksueel.

 

2. Hoe zou een jongen zich moeten scheren qua baard em snor? Totdat het echt een mooie volle baard en snor wordt, helemaal wegscheren. Niet alleen bakkebaarden. Ik vind zelf dat een jongen zich moet gaan scheren als de haren duidelijk zichtbaar worden.

 

3. Moet een jongen zijn okselhaar weghalen, kort houden of gewoon laten groeien? Ik zie graag of géén okselhaar of net bijgehouden okselhaar.

 

4. Wat vind je van een buiksnor en borsthaar? Soms echt oerlelijk, zeker als je dik bent, en soms stoort het niet echt. Ik vind van die echte gorrila's wel echt ziek lelijk. Met een gorrila bedoel ik een man met zijn hele bovenlichaam behaard, met zwarte haren.

 

5. Wat vind je van haar op de armen/benen? Soms mooi, zeker met blonde haren, en soms maakt het je er sterker uitzien, bijvoorbeeld bij donkere haren, en dan niet te lang of veel.

 

6. Hoe moet een jongen zijn schaamhaar hebben? (Bijvoorbeeld geschoren, kort, lang, laten groeien of een beetje middelmatig.) (Je mag natuurlijk ook gewoon beschrijven hoe je het graag ziet.) Net bijgehouden, niet te lang of te wild, maar het hoeft niet kaal daar beneden. Zoals mijn voorbeeld: niet te lang, dus middelmatig en net bijgehouden.

 

7. Hoe denk je over balhaar? Weer ik niet zo goed, maar ik denk dat het echt niet te lang of te duidelijk aanwezig moet zijn.

 

8. Heb je al je lichaamshaar zelf zoals je het het mooiste vind? Nee, eigenlijk alles niet.

 

9. Heb je nog vragen of toevoegingen/opmerkingen? -

 

Iedereen is natuurlijk welkom om te antwoorden, en ik stel alle antwoorden op prijs!

 

Groetjes,

Ikkuh.

 

@Ikkuh 

Geen reactie

Reageer