Skip to main content

Vraag aan alle jongens

Wat doen jullie met jullie schaamhaar?

Scheren,trimmen,....

Ik ben 13 en heb redelijk veel schaamhaar maar ik doe er niks mee mijn vader zegt als je da doe dat het erger word kwa haar

 


Ik knip, trim, scheer enz. zodat de heleboel netjes opgeruimd is en je pik/ballen lijken dan “nog” groter. 

Als het weer begint te groeien is het effe raar maar hoort erbij . 

En nee, het word niet erger kwa haar als je scheer, net als je hoofhaar gaat ook ni sneller groeien als je naar de kapper gaat


Sry ik had nog een tip je kan ook de zijkanten knippen/trimmen zodat je bovenaan een soort streep hebt, maar ballen vind ik moeten kaal zijn (en lager daaronderaan ook) 

Ik zag net dat een speciale scheermachientjes voor zijn  van de “Balls Club” zoek ff op, mss ga ik der zo 1 kopen - heeft er al iem dit en kan zeggen oft goed is of nie 

 


Ik scheer het om de paar dagen. Nooit echt super glad maar gewoon dat er  kleine puntjes haar overblijven. Het is trouwens een fabeltje dat je haar dikker en meer word als je het scheert aangezien je niet de haarfolikol aantast maar alleen maar de topjes van het haar.

 


Ik heb ook al best veel schaamhaar gekregen, was net 10 toen het al begon met groeien. Nu scheer ik het vaak glad. 


Reageer