Vraag

schaamhaar

  • 9 August 2020
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Badge

Dit is voor alle jongens en meisjes,

 

 

Schaamhaar scheren of niet?

En zo ja,op welke leeftijd?

En wat vinden meiden?


4 reacties

Ik vind het veel frisser en verzorgder als het gewoon allemaal kaal is. Maar dit is helemaal je eigen keuze.

Wat de leeftijd betreft; je kunt bijvoorbeeld wachten totdat je een vriendin krijgt en het dan beginnen bij te houden. Maar als je bijvoorbeeld naakt doucht bij de sportclub ofzo, kan ik me voorstellen dat je het dan ook gewoon kaal wilt.

Maar die keuze is volledig aan jou. Doe wat je zelf prettig vindt.

 

Groetjess

Badge

Ik vind het veel frisser en verzorgder als het gewoon allemaal kaal is. Maar dit is helemaal je eigen keuze.

Wat de leeftijd betreft; je kunt bijvoorbeeld wachten totdat je een vriendin krijgt en het dan beginnen bij te houden. Maar als je bijvoorbeeld naakt doucht bij de sportclub ofzo, kan ik me voorstellen dat je het dan ook gewoon kaal wilt.

Maar die keuze is volledig aan jou. Doe wat je zelf prettig vindt.

 

Groetjess

Thxx!

Heyy

Moet voor mij niet helemaal kaal, als het maar geen oerwoud is. Het moet wel een beetje verzorgd blijven.

Welke leeftijd maakt me weinig uit. Als het een 16 jarig persoon is met amper schaamhaar vind ik het prima dat ze niet scheert.

Een 13 jarige met een heel bos heb ik dan weer liever dat het wel wat verzorgd is.

Groetjs

Badge

Schaamhaar scheren nee

Mischien wat bijtrimmen. 

IK 16j heb onder mooi krullend bosje  bruinzwart haar.

En buikhaar.

Het geeft mannelijkheid en dat je seksueel gerijpt bent. De meeste jonge jongens van 11-12-13 jaar die schaamhaar en okselhaar hebben hebben al een zaadlozing. 

Reageer