Vraag

satisfyer van zus

  • 27 November 2023
  • 12 reacties
  • 2182 Bekeken

Badge

Ik heb een tijdje geleden de satisfyer van m’n zus op haar kamer gevonden, soms als zij niet thuis is pak ik m wel is en neem ik m mee naar m’n kamer en zet ik m tegen mn lul aan. Vaak doe ik er dan wel iets tussen ofzo, zodat er niks van mij eraan komt te zitten, nu gebruik ik vaak gewoon een wc papiertje of een stukje plastic folie, maar het gevoel is dan een stuk minder lekker. Heeft iemand een idee wat een alternatief zou kunnen zijn? En zijn er toevallig nog andere jongens die dit wel eens doen of iets vergelijkbaars?


12 reacties

Reputatie 4
Badge +2

hallo

ik ben zelf een meisje dus ik weet  iet of andere dit doen

maar je kan miss een condoom omdoen dan kan ook het sperma worden opgevanden als je klaarkomt

 

hope this helps

xxx someone

Reputatie 3
Badge +3

Koop een vibrator ze zijn niet heel duur ofz want die van je zus gebruiken kan eigenlijk niet en als je hem gebruikt doe het gewoon normaal met niks er tussen en was hem daarna goed af 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi meneer123,

Ik snap dat je de satisfyer van je zus wil gebruiken. Ik heb ooit de satisfyer van mijn vriendin van toen gebruikt op mijn pik en dat is echt zo lekker! Ik kwam er echt heel snel door klaar haha. Dat was eerst met mijn ex erbij maar ik heb hem ook alleen gebruikt.

En je hoeft je niet te druk te maken want ik kwam over de satisfyer klaar en hij is heel makkelijk schoon te maken. Kan gewoon onder de kraan met beetje zeep. Of een beetje opletten welke richting je op spuit.

Dus je hoeft er niks tussen te doen en kan goed genieten.

Succes, groetjes Super

 

 

Badge

-Onnodige qoute verwijderd door Kindertelefoon-

het lijkt me dat als ik m gewoon midden op m’n lul zet en dan klaarmkom dat het er wel helemaal inspuit en niet erlangs right? Of is het dan gewoon niet handig om m precies in het midden te zetten?

Reputatie 4
Badge +3

Als je hem op je eikel zet is het lekkerste. Dat vind ik in elk geval.

En als je niet wil dat er sperma op komt haal je hem weg net voor je klaarkomt, lukt vast wel hoor!

Badge

Ja precies, dan ga ik dat wel gewoon een keertje proberen. Heb je nog andere tips ofzo van dingen die lekker zijn?

 

Onnodige quotes verwijderd

Reputatie 6
Badge +5

Straks heb je een soa van je zus 💀

Ja, ik zou even je eigen vibrator kopen of een condoom omdoen, maar eigenlijk is het al niet netjes om in andermans spullen te rotzooien. 

Succes ermee, joe

Badge

Hoe oud is je zus?

Reputatie 2
Badge +1

En als je hem nou tegen de onderkant van je eikel houd? Dan kom je er niet op denk ik.

Badge

Hoe oud is je zus?

21

Reputatie 6
Badge +3

@Meneer123  getsie! Koop je eigen vibrator die zijn echt 12 euro incl verzendkosten max!!! 
 

als k mijn broertje betrap met mijn dingen zou ik echt heel boos worden en dat niet alleen het is echt fk vies om aan andermans spullen te zitten vooral in deze context!!!

Reputatie 7
Badge +5

Ik zal nooit begrijpen waarom je in de kamer van je broer/zus gaat zitten rondkijken om te zoeken naar privé spullen, maar ja dat ben ik. Zou er gewoon mee ophouden en laat haar spullen gewoon lekker liggen en koop gewoon zelf een speeltje voor jezelf. Sowieso is het niet hygiënisch om haar spullen te gebruiken en het is haar vibrator, haar kamer en haar privé spul en daar hoor jij niet stiekem in rond te zoeken. Dat is echt niet netjes en als ze er achter komt heb je denk ik ook een probleem. 

Groetjesss!

Reageer