Vraag

satestokje vast in men vagina door satisfyer

  • 16 May 2022
  • 3 reacties
  • 1022 Bekeken

Reputatie 2
Badge

gegroet

ik gebruik al een erg lange tijd de satisfyer van men oma maar deze keer dacht ik dat het lekker zou zijn als ik een satéstokje in men vagina druk en dan  er men de satisfyer er over heen ga want ik dacht dat het dan net zal voelen als een trillende piemel maar nu zit heb satestokje diep vast in men vagina ik heb al geprobeert om hem met een bbq tang hem er uit te halen maar dat lukt niet want ikk ben bang dat die nu ook vast blijft zitten 

 

iemand tips?

mvg  De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7, het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

tja. als je hem er echt niet uit kan krijgen; denk ik naar de dokter gaan ofzo?

 

Hey, t spijt me om dit te zetten maar als je hem er niet uit krijgt met je handen, heb je een serieus groot probleem, lees tot einde a.u.b..

 

T ding is, een vagina is heel diep, en aan t einde ervan zit te baarmoedermond, als je hem zo ver hebt gedrukt dat ie daarin komt, kun je hem r met geen mogelijkheid meer uit krijgen.

Ofc moet ie er wel z.s.m. uit, want zeker zoiets scherps als een satéprikker, kan leiden tot schade aan je vagina en baarmoeder wanneer je beweegt bij gym of gaat liggen etc.

 

Uit je reactie, en uberhaupt deze situatie schat ik in dat je rond de 12/13 jaar bent?, dit betekent dat je je ouders, of alleen moeder (meer begrip) moet informeren hierover.

Ik weet dat is niet iets wat iemand ooit graag doet in zn leven. Maar mocht die sate prikker er niet uitkomen. Mag je absoluut niet nogmaals artributen in je vagina gaan, dit maakt veel schade aan de binnenkant van je vagina en als je te diep gaat, je baarmoeder.

 

Ik stel voor te zeggen tegen je moeder dat je mastubeert, en dat je onverantwoord iets in je vagina hebt gestopt. Vervolgens ga je naar de huisarts, of laat je je moeder bellen voor een afspraak met een gynocoloog. 

De gynocoloog gaat vervolgens met speciaal gereedschap en zonder vaginale schade te creëren, het uit je baarmoeder halen, dan is t opgelost. 

En maak je geen zorgen, gynocoloog is altijd een vrouw, die zelf een vagina heeft, en nog veeel vreemdere dingen tegenkomt bij meiden en vrouwen jong en oud, het interesseert hen echt niet.

Het enige echt kutte is dat je een afspraak moet maken en dit meestal niet echt lukt zonder je ouders, alhoewel je zou kunnen proberen alleen naar de huisarts te gaan, afspraak maken en dan doorverwijzing voor de gynocoloog te krijgen (hierbij word als je < 16 bent DENK IK t wel standaard aan je verzorger gemeld)

 

Het spijt me oprecht maar de gynocoloog is de enige verantwoorde optie als het er niet uit zichzelf uitkomt, ga er NIET met andere dingen in om t eruit te halen, kans dat je slaagt is 1% als t echt in je baarmoeder zit dan 0% daarbij creëer je schade aan je vagina, en wacht niet met dit, als je straks gaat slapen en dus gaat liggen kan het verschuiven, dieper in je baarmoeder komen, of zelfs in je eierstokken terecht komen. Zo snel mogelijk dus oke? En tot die tijd proberen zo min mogelijk te bewegen qua sport en dat soort.

 

en leer hiervan NOOIT dunne of scherpe objechten in je vagina te doen,

sterkte.

Mocht je nou nog vragen zijn of geschrokken door mn reactie, reageer maar.

misschien hebben er in de tussentijd wat meiden gereageerd, die me kunnen corrigeren of iets beters weten.

 

Reageer