Vraag

Samen rukken/ pijpen met een andere jongen

  • 19 May 2019
  • 9 reacties
  • 1686 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen 15 jaar en ik ben biseksueel nou denk ik wel eens na om samen te rukken/pijpen/What ever met een andere jongen maar HOE! vraag je dat!?

9 reacties

Hoi

Je zou graag experimenteren met een jongen, en vraagt je af hoe je dit kan vragen. Heb je een jongen in gedachten waar je intiemer mee zou willen worden? Het lijkt me fijn om te experimenteren met iemand die je reeds kent.

Je zou met een vriend kunnen praten over seks en dergelijke, en aanvoelen of hij hier behoefte aan zou kunnen hebben. Als jullie hier op een volwassen manier over kunnen praten, zou je kunnen voorstellen om te experimenteren.

Of hij hiertoe bereid is, is een keuze die bij hem ligt. Als hij weigert, zal je die keuze moeten respecteren. Als hij instemt, kunnen jullie bespreken waar jullie zoal nieuwsgierig naar zijn.

Groetjes
Kenshin
Bedankt @Kenshin,

Opzich heb ik wel iemand in gedachten
(iemand die ik sinds groep 7 ken)
waar ik mijn best mee zal doen (logeer deze maand toch met hem)

k weet dat hij ook gay/bi seksueel is
alleen dan zit ik met punt 2
hoe laat ik dit weten aan iemand of hou ik dit "geheim"?

Vriendelijke Groet

EenRandomWeirdBiGuy (i know in mn naam staat Gay bi was al bezet 😞 )
Of je je plannen graag met iemand deelt, is een keuze die bij jou ligt. Je verlangens bespreken met de vriend die je in gedachten hebt lijkt me het belangrijkste. Verder zou je kunnen bedenken of je er graag met iemand anders over praat, bijvoorbeeld voor advies. Heb je een oudere broer of neef?

Gr. Kenshin
Nee ik heb geen broer of neef
(ja wel ergens aan de andere kant van de wereld)
ik denk dat ik nog ff wacht!

Gr. ERWBG
online misschien? idk
Wachten kan een verstandige beslissing zijn. Een seksuele ervaring is vaak fijner met een partner waar je je goed bij voelt. Wie weet kom je zo iemand vroeg of laat tegen 🙂

Online vinden sommigen een partner, maar het risico dat iemand zich anders voordoet dan deze persoon werkelijk is, is zeer bestaande.

Gr. Kenshin

epic ben ook 15 :D

Badge

Ik heb dezelfde struggel

 

Reputatie 5
Badge +3

Tsja voorzichtig zijn maar idd miss online

 

groet

Djeroontje

Reageer