Skip to main content

Hoi, mijn naam is Stijn ik ben 14

Ik vroeg me af of jullie wel eens samen met een vriend wat seksueel doen ( niet perse gay ).

Ik doe het soms wel alleen ik ben niet perse gay met die vriend. Hoe is jullie ervaring er verder bij.

En hoelang zijn die van jullie en hoe oud?

Verder nog vragen voor mij? 

Hoi. 
Dat gebeurt wel vaak gloof ik. Gewoon als vrienden onder elkaar dan ja. Ik zou het zelf ook wel willen een x. Maar nog nooit gedaan


Ja doen ik en mijn vrienden wel vaker. Nu niet meer zoveel maar vroeger best vaak. We deden dan slaapfeestje en dan dingen als doe je shirt uit doe je broek uit. En dan zo verder.

wat hebben jullie gedaan?


Hoi. 
Dat gebeurt wel vaak gloof ik. Gewoon als vrienden onder elkaar dan ja. Ik zou het zelf ook wel willen een x. Maar nog nooit gedaan

En met wie lijkt het je dan leuk om te doen, of maakt dat niet perse uit?


Ja doen ik en mijn vrienden wel vaker. Nu niet meer zoveel maar vroeger best vaak. We deden dan slaapfeestje en dan dingen als doe je shirt uit doe je broek uit. En dan zo verder.

wat hebben jullie gedaan?

Wat deden jullie dan? 

Ik doe gewoon als ik met vrienden ga chillen gaan we bij iemand binnen en dan doen we doen durfen of de waarheid en iedereen kiest voor doen en dan gaan we elkaar beetje aftrekker soms zijn er ook meiden bij en dan gebeurd er wel meer natuurlijk


Hoi. 
Dat gebeurt wel vaak gloof ik. Gewoon als vrienden onder elkaar dan ja. Ik zou het zelf ook wel willen een x. Maar nog nooit gedaan

En met wie lijkt het je dan leuk om te doen, of maakt dat niet perse uit?

Met een heele goeie vriend van me


Ik heb wel eens een keer via snap met elkaar geil maken, en we hadden gewoon goeie afspraken dus was echt leuk. (regel verwijderd door de kindertelefoon ivm regel 3). 

 


Hey jongen,

 

Ik zit op een jongens internaat dan gebeuren wel zoiets...soms niet VRIJWILLIG ! Komen ook steeds nieuwe erbij en of de groep veranderd. 

Ik ben zelf echt 100% hetero maar ja na  een paar biertjes bv gebeuren er dingen waar je achteraf denkt OMG.😵 En als jezelf een grote slappe dikke piemel hebt van 13cm..dan willen anderen die wel stijf zien hoeveel centimeters extra.😂🍌

Ik kon me een nieuwe jongen herinneren die was heel groot dominant en sterk. Ik was in de gezamelijke douches op dat moment alleen samen met hem. Hij kwam op me af zei HOMO die grote slappe lul van jouw vraagt aandacht . Hoe lang is die stijf vroegt die onbeschoft. Ik zei gaat je niks aan EIKEL  laat me met rust. Opeens had hij me in de houtgreep op de natte vloer . Zijn zware gewicht half op me. Zo praat je niet tegen me manneke die pik van  jou gast  ..gaat nu echt stijf worden. Hij zat met zijn vingers aan mijn tepels te wrijven die zijn erg gevoelig en ook een erogene zone bij de man. Dat wist die en mijn geslachtsdeel stijgerde in de lucht.  Je hebt een mooie lange WOW zei die had hem in zijn hand vast ook mooi hard en dik zei die.Volgende keer gewoon meewerken hoef ik je niet tegen de grond te vloeren. 


Ik heb wel eens een keer via snap met elkaar geil maken, en we hadden gewoon goeie afspraken dus was echt leuk. (regel verwijderd door de kindertelefoon ivm regel 3). 

 

Met wie zal je het nog eens willen doen, ik zoek nog iemand😂


Reageer