Vraag

samen met moeder naakt op de bank

  • 20 December 2021
  • 15 reacties
  • 4446 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal ben meisje van 13 lag gisteren met me moeder op de bank netflixen was Samen naakt moeder en dochter momentje maar in eens vroeg ze of ik al gevingert had of seks had gehad zijn dat normale vragen 


15 reacties

Reputatie 4
Badge +3

het is een beetje eng, ik weet niet of het normaal is. mijn moeder vraagt me nooit dat soort dingen

Mijne wel die avond heeft ze me ook nog dingen geleerd

 

Badge

het zijn best wel normale vragen alleen misschien een beetje raar als je samen naakt op de bank ligt. Meer iets als jullie samen aan tafel zitten, of samen in de auto.

Ja klopt heb alles eerlijk toegeven wt ik al wel en niet doe die avond hielp ze me nog met vingeren en over sex wat beter kon was wel een avond voor me 

Badge

Als jij je daar goed bij voelt is dat ok, maar ik denk niet dat iemand ervoor staat te springen om samen met ze moeder op de bank naakt te liggen

Doen wij soms wel nog alleen ze leerde mij ook vingeren enzo dingen over sex is dat goed 

 

Badge +1

Hoi Melissalove,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes,

Charlotte van de Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge +1

zijn jullie nudist (gewoon voor informatie)?

Badge

Hoi Melissalove,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes,

Charlotte van de Kindertelefoon

Hallo Charlotte, dan heb je het verkeerd gelezen, want ze heeft niet gezegd dat ze seks wil met haar moeder.

Hey allemaal ben meisje van 13 lag gisteren met me moeder op de bank netflixen was Samen naakt moeder en dochter momentje maar in eens vroeg ze of ik al gevingert had of seks had gehad zijn dat normale vragen 

Ten eerste is het al best vreemd dat beide naakt op de bank zitten. Ook vind ik het niet echt gepast om op dit moment zulke vragen te stellen. Dat betekent dus dat je moeder naaktheid aan seksualiteit koppelt. Dat doet me dan ook vermoeden dat jullie geen nudisten zijn, klopt dat?

 

Mijne wel die avond heeft ze me ook nog dingen geleerd

 

Ja klopt heb alles eerlijk toegeven wt ik al wel en niet doe die avond hielp ze me nog met vingeren en over sex wat beter kon was wel een avond voor me 

Zulke dingen zijn privé, je moeder hoort niet aan je zitten en hoort jou ook zeker niet te bevredigen. Dat is iets voor jezelf of voor een romantische relatie maar niet voor familie. 

 

Doen wij soms wel nog alleen ze leerde mij ook vingeren enzo dingen over sex is dat goed 

Op zich kan het geen kwaad als dat gewoon verbaal gebeurt in een normale situatie. Maar in deze situatie is het echt niet oké en is je moeder een grens overgegaan, ongeacht haar intenties. Als jij je hier niet mee zit, kun je het laten gaan maar zorg er gewoon maar voor dat dit niet vaker gebeurt. Als je je hier niet goed bij voelt, moet je sowieso tegen je moeder zeggen dat dit te ver ging en misschien is het dan ook verstandig om een andere volwassene hiervan op de hoogte te stellen.

Ja oke samen naakt in huis zijn doen we wel vaker ze stelde nooit zulke vragen 

Reputatie 5
Badge +3

Heeft ze ook aan je gezeten? Dat zou niet oké zijn 

Nee dat niet ze leerde me wel vingeren enzo

 

Reputatie 4
Badge +3

geen idee of het normaal is maar je bent niet de enige. mijn moeder en ik zijn ook zo en zij vraagt mij ook al die dingen

Hoe reageer jij erop wat doen jullie 

Reageer