Vraag

Samen Masturberen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is leuk en lekker om te doen met je vriend als je samen gaat masturberen, en zijn er nog tips voor als je het alleen gaat doen.

11 reacties

Aftrekken is altijd lekker (in je eentje ook) ook kun je elkaar aftrekken het is goed om je vriend dan wel te vragen wat hij lekker vind en miss kan hij het voordoen
Andersom ook vertel hem wat jij lekker vind
Je kan een rukwedstrijd doen, kijken wie er als eerste klaarkomt? en als diegene klaarkomt dan mag hij jou veder aftrekken
Hi Ter2003,

Ik vind het altijd wel fijn als een andere jongen aan mijn piemel trekt, er over streelt of er aan likt. Als die andere jongen je piemel beet pakt is het zo een ander gevoel dan dat je het zelf doet. Je weet niet hoe hard ie in je piemel gaat knijpen en hoe snel ie op en neer gaat en alles voelt zo spannend en als ie met zijn duim over je eikel gaat wrijven als er een beetje geil uit je plasgaatje is gekomen en of ie met je ballen gaat spelen en van die dingen.

Ik vind het altijd super spannend de eerste keer als ik zijn piemel aanraak of zie. Het liefste doe ik het langzaam opbouwen.

Dus eerst nog met kleren aan naast elkaar zitten op bed of op mijn bankje. Dan een beetje over zijn broek strelen en een beetje zachtjes op zijn piemel duwen. Misschien er eens in knijpen en een beetje vasthouden. Dan eens met mijn hand een keertje onder zijn t-shirt en zijn buikje strelen en naar zijn navel en steeds een beetje lager. Misschien ff met een vinger onder het elastiek van zijn onderbroek….

Het knoopje van zijn spijkerbroek losmaken en een beetje later zijn gulp open doen en dan zijn broek een beetje open “slaan”, zodat ik zijn onderbroek met zijn lekkere bobbel kan zien.

Een beetje met mijn vingers en hand over zijn bobbel wrijven, een beetje erop duwen en er over strelen. Lekker langzaam dus allemaal opbouwen.

Dan met één van mijn vingers in zijn onderbroek, misschien raak ik zijn piemel aan en das echt supergeil als je die voelt. Soms voel ik het geil al over zijn eikel lopen ofzo.

Dan zijn onderbroek een beetje “open” doen, zodat ik er in kan kijken en voor de eerste keer die mooie harde piemel zie. Dan met mijn hele hand erin en lekker die piemel beet pakken, zijn ballen strelen enzo.

Pas daarna ga ik zijn harde piemel helemaal uit zijn onderbroek halen en misschien wil hij zijn spijkerbroek ook wel naar beneden hebben, dus dat en t-shirt kan ook omhoog of uit. Onderbroek ook naar beneden en dan gewoon lekker beginnen met trekken. Hem nog niet gelijk laten spuiten, want hoe langer het duurt voordat hij spuit, des te langer je met zijn piemel kunt spelen. Dan gaat hij ook harder komen.

Zelf vind ik pijpen ook lekker, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik ga dan meestal likken en strelen tegelijk en op een gegeven moment is ie zo opgewonden dat zijn sperma maar één kant op kan en dat is eruit.

Ook dat zijn sperma eruit spuit is echt geil om te zien. Eventueel kun je zijn sperma oplikken van zijn buik en zijn piemel schoonlikken als je dat lekker vindt. Na het klaarkomen nog niet gelijk stoppen met aftrekken, maar een beetje blijven strelen, tenminste dat vind ik lekker. Sommige jongens willen gelijk stoppen, maar dat moet je gewoon vragen en afspreken wat die andere lekker vindt.

Natuurlijk is het lekker als die jongen alles van hierboven tegelijkertijd ook bij mij doet en mij lekker stijf maakt en op gaat winden en uiteindelijk lekker mij aftrekt en als ie wil, mij het liefst ook pijpt en mijn sperma op likt van mijn buik en mijn piemel schoon likt. Ik vind het altijd fijn om die andere jongen zijn piemel beet te houden op het moment dat ik zelf klaarkom door hem.

Tsja, dat vind ik lekker. Ik weet niet wat anderen er van vinden, maar de jongens waar ik dit mee gedaan heb, waren wel behoorlijk opgewonden en blij dat ik dat allemaal met ze deed.

Je kunt altijd aanwijzingen geven als die ander niet snel genoeg trekt of juist te snel en hoe en waar hij je piemel het beste beet kan pakken. Ik heb een paar extra gevoelige plekjes en soms verklap ik die aan die andere jongens. Maar vaak gaat het vanzelf wel superlekker en dan laat ik ze gewoon hun gang gaan en laat ik me verrassen.

Dus ja, ik hoop dat je er iets aan hebt en hoe je het voor jezelf lekker kunt maken, kun je ook een beetje uit het bovenstaande stukje halen.

Snelheid afwisselen, op verschillende manieren je eigen of die andere jongen zijn piemel beet pakken. Niet alleen die piemel strelen, maar ook andere plekjes. Je kunt spuug gebruiken of glijmiddel of gewoon het geil (voorvocht) wat er al uitkomt en dat uitsmeren over zijn eikel met je vingers of duim. Lekker likken aan die andere piemel en jezelf laten likken is sws ook lekker, maar dat moet je dan wel even met elkaar afspreken.

Nou ja, ik hoor het wel als je het geprobeerd hebt en hoe het ging en voelde. Als je nog andere vragen hebt, lees ik het wel.

Veel plezier met elkaar af te trekken. Weet je al met wie je het wilt doen?


@Thomasssss,

Goeie deal. Dat is een win-win situatie. Als ik win dan ga ik jou aftrekken en als jij wint dan ga jij mij aftrekken. Das allebei wel lekker. Ik zou wel meedoen, vooral als ik jouw piemel ook vast mag houden als jij mij aftrekt en ik klaarkom :P
Maar helaas pindakaas, je mag hier geen gegevens uitwisselen :(

Maar het is wel een geile wedstrijd om te doen. Hoe vaak heb je het al gedaan met een andere jongen?

Groetjes,
M&M’s
Nog nooit?
Maar ik wil het wel een keer doen. Mijn neef (14) praat tegenwoordig ook veel over aftrekken enzo en hij vraagt ook hoe groot mijn penis is. Dus als hij een keer komt logeren en we zijn alleen thuis kan ik vragen er over stellen over aftrekken enzo en dan kan ik op een gegeven moment vragen of hij er zin in heeft? dan kan ik ook zien of zijn penis groter is, zo ja dan ga ik vragen of ik hem mag vasthouden (niet letterlijk zo maar eerder perongeluk aanraken, en dan met m’n hand op en neer???) en is die van mij groter dan vraag ik of hij mijn penis wil vast houden.


En daarna lijkt het mij idd leuk om te kijken wie eerder klaarkomt, mijn neef gaat mij sowieso aan het lachen maken wanneer ik bijna ga komen??
Bedankt voor de reacties maar ik denk dat ik er toch mee stop, want ja, we hebben allebei afgesproken om hetero te zijn, dus het is een soort van gestopt
Hi Ter2003,

graag gedaan. Doe wat jij wilt en wat goed voelt voor jou.

Bedoel je dus dat je het niet alleen niet meer met hem, maar ook niet met andere jongens zou willen doen?

Ik ben dan wel gay, maar ik heb het met genoeg heterojongens gedaan, dus echt gek om het met een andere jongen te doen is het nou ook weer niet. Ik weet wel dat een heleboel jongens het sws niet met andere jongens doen, maar een aantal wel.

Groetjes,
M&M's
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik wil, haha. Ik zou het misschien wel iets willen doen, maar ook weer niet snap je. Dus zit daar een beetje in de knoop mee ?
Je hebt echt goede adviezen en antwoorden, je bent best wel slim wat dat betreft
Haha, dankjewel, door schade en schande hebben twin en ik van alles geleerd.

We zijn een jaar lang misbruikt geweest door een aantal jongens en hebben dus wel het één en ander meegemaakt. Dingen die je niemand toewenst en soms kunnen we er anderen mee helpen.

We hebben ook een oudere broer en een pleegbroer die op jongens vallen, dus ja, we zijn niet de enige thuis en hebben niet alles zelf moeten uitvinden.

Ik zou zeggen volg je hart en zolang je er niet iemand anders pijn mee doet is het wel ok, denk ik.

Groetjes,
M&M’s

Reageer