Vraag

Samen douchen papa, is dat raar?

  • 15 January 2023
  • 27 reacties
  • 2588 Bekeken

Badge

Hoi iedeen ik ben meisje van 12 douche nog wel is met mijn vader soms is dat erg maar gisteren vroeg hij me ineens naar mijn seksualiteit 


27 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey, ik vind het belangrijk hoe je je er zelf bij voelt. Als jij het prima vind om samen te douchen lijkt het me geen probleem. 

Dat hij naar je seksualiteit vraagt kan maar vind ik helemaal afhangen van wat hij vraagt en hoe hij het vraagt. Soms kunnen vaders ook wat onhandig zijn (de mijne wel iig) maar het goed bedoelen. Als je je er niet ok bij voelt gewoon zeggen hoor (ookal kan dat lastig zijn).

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +19

Wat vosje inderdaad zegt klopt! Als jij je hier nog goed bij voelt en er niks geks gebeurd is er niks aan de hand. Maaar ik kan me zo voorstellen dat het zo is dat je het niet meer fijn vindt of gaat vinden. Dan is het helemaal oke als je dit aangeeft.

Reputatie 7
Badge +15

dit hoeft, zoals .  @vosje_09 & @jaivy 

al zeggen niks ( raars ) te betekenen, ik kan me opzich ook wel voorstellen dat een vader dat vraagt, omdat ( niet dat het raar is ofzo , helemaal niet (!) maar als je op je 12 e nog met een jongen/man doest of dat komt omdat je bijv. Lesbische bent ifzo?!

 

kweet het ook niet hoor..

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Hey, als jij met je sexualiteit struggelt en hij dat merkt, kun je miss gaan praten met iemand. Miss wel met je vader zelf. Vraag waarom hij de vraag stelde. Was hij gewoon nieuwsgierig of vermoedde hij iets. En als je het niet fijn vindt om met je vader te douchen kan je dat ook vertellen, hé? Want ik kan dat wel begrijpen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Vosje

(En echt toevallig dat @vosje_09  ook vosje heet  😂)

Reputatie 3
Badge +1

@vosje_09 kom je uit 2009?

Reputatie 7
Badge +15

@vosje_09 kom je uit 2009?

Ja! Ze komt ( v0lgens ghar * haar profiel uit 2009) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +3

Hey @Vosje_Wlw, wat grappig om nog een vosje tegen te komen! Ja, ik ben van 2009.

Badge

Douche enzo voelt wel goed alleen ja toen we onder de douche stonden zeg maar begon hij ineens over seksualiteit of ik al dingen deed enzo dat soort dingen 

Reputatie 5
Badge +3

Ik snap wel dat onze ouders zouden willen weten wat hun kinderen al doen op dat gebied. Maar ze mogen ook snappen dat kinderen het een beetje ongemakkelijk vinden om er met ze over te praten, dat mag je ook zeggen... Mn ouders mogen van alles vragen,  maar ik zeg echt niet alles haha.

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge +1

@Romyx als je je hier niet goed bij voelt snap ik dit en moet je dit aangeven je zit namelijk in de puberteit dus begrijp het wel

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Vosje_Wlw, wat grappig om nog een vosje tegen te komen! Ja, ik ben van 2009.

Hé! Ik ben ook van 2009!!!

Wat toevallig! :)

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Vosje_Wlw, wat grappig om nog een vosje tegen te komen! Ja, ik ben van 2009.

Hé! Ik ben ook van 2009!!!

Wat toevallig! :)

Blijf maar on topic @vosje_09 ? En @Vosje_Wlw …..

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,


Zoals @Mij_niet_gezien al heel goed aangeeft, gaan jullie, @vosje_09 en @Vosje_Wlw , off-topic.

Dat is in strijd met forumregel 13: blijf bij het onderwerp (van de topicstarter dus). Willen jullie hier op letten?

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).

Badge

Klopt hij zei dat hij mij wel is heeft gehoord met kreunen en me een keer heeft zien vingeren vandaar de vraag hij wilde weten of ik al sex had anders kon hij rekening houden met condooms halen eventueel 

Reputatie 7
Badge +15

Klopt hij zei dat hij mij wel is heeft gehoord met kreunen en me een keer heeft zien vingeren vandaar de vraag hij wilde weten of ik al sex had anders kon hij rekening houden met condooms halen eventueel 

Ahhh, da’s toch alleen maar super lief 🥰, en nu weetj e ook hoe je vader over. Sex denkt ;) 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Badge

Klopt maar kan het samen douchen dan nog wel of niet meer omdat hij nu weet 

Reputatie 1
Badge +1

Ja voorlopig wel maar als hij zich anders gedraagt moet je miss aangeve als je nie meer wilt

Badge

Oke hoe bedoel je anders gaat gedragen wat kan er gebeuren dan?

Reputatie 1
Badge +1

Als hij je bv probeert aan te raken

Badge

Hij wast mijn rug wel soms of we knuffelen nog wel is of bedoel je wat anders

Reputatie 1
Badge +1

Als hij je bv aanraakt op plekken dat je niet wilt

Badge

Oke Dat doet hij nooit hij heeft me 1x gevraagd of hij me moest helpen scheren dat was mijn eerste keer 

Scheren bedoel je je kutje helpen scheren of je oksels ?  En in jullie blootje knuffelen heb ik toch ook mijn bedenkingen bij krijgt je vader dan geen stijve want dan is het echt wel niet oke ?

Reputatie 7
Badge +15

Scheren bedoel je je kutje helpen scheren of je oksels ?  En in jullie blootje knuffelen heb ik toch ook mijn bedenkingen bij krijgt je vader dan geen stijve want dan is het echt wel niet oke ?

Als jij je er ongemakkelijk bij voelt @Romyx … dan kan je ermee stoppen, en hoe „knuffelen „ jullie dan, en zoals hier boven al is aangegeven krijgt hij dan een stijve?! En „waar“ scheert hij je…..

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

 

Mij_Niet_Gezien 

 

 

ps, maar als je voor de eerste keer scheert is dat natuurlijk ook best „normaal“ ;) 

Badge

Hoi iedeen ik ben meisje van 12 douche nog wel is met mijn vader soms is dat erg maar gisteren vroeg hij me ineens naar mijn seksualiteit 

is toch meschien wel aardig bedoeld

Reageer