Vraag

samen douchen na nieuwe sport

  • 6 August 2023
  • 24 reacties
  • 2331 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 


24 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Boeie, je valt denk ik juist op als je een onderbroek ofzo aan hebt. 

Reputatie 2
Badge

Boeie, je valt denk ik juist op als je een onderbroek ofzo aan hebt. 

Ja, dat is waar maar ik kan me misschien thuis douchen of is dat raar want het is een watersport in open water 

Reputatie 5
Badge +4

Als de rest ook gewoon daar douchet zou ik dat ook maar gewoon daar doen.

Ik denk dat ze je echt niet zullen pesten omdat je lul hun niet bevalt

Reputatie 2
Badge

Als de rest ook gewoon daar douchet zou ik dat ook maar gewoon daar doen.

Ik denk dat ze je echt niet zullen pesten omdat je lul hun niet bevalt

Doe jij dat ook op je sport? En er moet cm staan in mijn post haha 

Reputatie 5
Badge +4

Ja

Reputatie 2
Badge

Ja

En ben jij nog nooit stijf geworden ? Dat is toch genant als je ze niet kent want het is dan de eerste keer dat ik hun ooit zie en het zijn meestal andere mensen 

Reputatie 2
Badge

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 

Nog iemand anders? ( Het kan zijn dat alle leeftijden slapen zitten dus ...

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem 123456,

 

ik sta zo vaak met jongens die ik niet ken onder de douche en ik maak me er ook gwn niet druk om en eigenlijk gebeurt er bijna nooit iets.

Ik heb wel eens en halve stijve gehad, maar dan draai je een beetje naar de muur ofzo en als je gwn blijft kletsen met diegene die bij jou in de buurt staat, dan gaat die er ook niks over zeggen denk ik. Iedereen weet dat ie zelf ook een stijve kan krijgen, dus ga je iemand anders er niet mee pesten ofzo.

Met jouw piemel is volgens mij helemaal niks mis, maak je daar ajb niet druk om. Jouwe is eerder best dik volgens mij, als ie 3 vingers breed is, das dikker dan die van mij of heb je luciferhoutjes als vingers…

Mijn schaamhaar is gwn een beetje bijgehouden, dus niet helemaal kaal, maar ook niet dat alles maar groeit, maar ik zie bij andere jongens van alles wel.

Alle jongens zijn verschillend van lichaam, van bouw, van piemel, maar toch ook weer hetzelfde.

Als een jongen een stijve krijgt ga ik er niet vervelend over doen, maar ik kan wel van piemels genieten, zonder dat ik die ander dan een vervelend gevoel geef. Ik ben ook wel eens een beetje voor een jongen met een stijve gaan staan, zodat ie een beetje uit het zicht van anderen bleef.

Ik schaam me er zelf niet voor als ik een stijve krijg, want soms heb ik dat wel eens op het naaktstrand, maar ja, dat gebeurt soms en je kunt er weinig tot niks aan doen. Je zou nog kunnen aftrekken voor die tijd, misschien helpt dat, maar misschien is het helemaal niet nodig en maak je je onnodig ongerust.

 

Zijn het allemaal jongens van jouw leeftijd of alle leeftijden?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +5

Of ze met boxer douchen of helemaal naakt moet je afwachten weten wij ook niet. En met jouw piemel is helemaal niks mis mee en qua schaamhaar doen waar je je prettig bij voelt de een voelt zich prettig bij een hele bos de ander als ie helemaal kaal is. 
Bij ons douchen we helemaal naakt en soms heeft iemand een stijve of een halve stijve de rest zeggen daar niks van maar we zien het wel. In mijn team heeft eentje een beetje donshaar de rest is nog helemaal kaal wij hebben überhaupt nog geen schaamhaar. En je kunt je idd vlak voordat je gaat sporten even aftrekken. Ik geloof heel erg dat je het voor de eerste keer spannend vind maar daarna valt het allemaal mee, je moet denken dat de andere ook een stijve kunnen krijgen 

Reputatie 2
Badge

@MickeyMouse


Met jouw piemel is volgens mij helemaal niks mis, maak je daar ajb niet druk om. Jouwe is eerder best dik volgens mij, als ie 3 vingers breed is, das dikker dan die van mij of heb je luciferhoutjes als vingers…
Bedankt en ik heb het gemeten voor als je mijn vinger lucifertjes vindt haha het is 4.5cm kan altijd beetje meer zijn als ik helemaal stijf ben 

 

Zijn het allemaal jongens van jouw leeftijd of alle leeftijden?
Ik weet nog niet goed welke leeftijden het zijn ik ga het eens vragen aan het persoon van de communicatie daar ik hou je op de hoogte . Het kunnen ook telkens andere mensen zijn 

Reputatie 2
Badge

@Aubien 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +5

@Aubien

Bedankt!

👍

Reputatie 2
Badge

Hoi @Anoniem 123456,

 

ik sta zo vaak met jongens die ik niet ken onder de douche en ik maak me er ook gwn niet druk om en eigenlijk gebeurt er bijna nooit iets.

Ik heb wel eens en halve stijve gehad, maar dan draai je een beetje naar de muur ofzo en als je gwn blijft kletsen met diegene die bij jou in de buurt staat, dan gaat die er ook niks over zeggen denk ik. Iedereen weet dat ie zelf ook een stijve kan krijgen, dus ga je iemand anders er niet mee pesten ofzo.

Met jouw piemel is volgens mij helemaal niks mis, maak je daar ajb niet druk om. Jouwe is eerder best dik volgens mij, als ie 3 vingers breed is, das dikker dan die van mij of heb je luciferhoutjes als vingers…

Mijn schaamhaar is gwn een beetje bijgehouden, dus niet helemaal kaal, maar ook niet dat alles maar groeit, maar ik zie bij andere jongens van alles wel.

Alle jongens zijn verschillend van lichaam, van bouw, van piemel, maar toch ook weer hetzelfde.

Als een jongen een stijve krijgt ga ik er niet vervelend over doen, maar ik kan wel van piemels genieten, zonder dat ik die ander dan een vervelend gevoel geef. Ik ben ook wel eens een beetje voor een jongen met een stijve gaan staan, zodat ie een beetje uit het zicht van anderen bleef.

Ik schaam me er zelf niet voor als ik een stijve krijg, want soms heb ik dat wel eens op het naaktstrand, maar ja, dat gebeurt soms en je kunt er weinig tot niks aan doen. Je zou nog kunnen aftrekken voor die tijd, misschien helpt dat, maar misschien is het helemaal niet nodig en maak je je onnodig ongerust.

 

Zijn het allemaal jongens van jouw leeftijd of alle leeftijden?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

4.5cm breed en ik heb meer info gekregen zie ander bericht

Reputatie 2
Badge

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 

 Voor of na ik de sport heb gedaan kan kijken naar de anderen,  een douche nemen en anderen leren kennen.  En het zijn leeftijdgenoten  maar ja misschien kan ik mijn zwembroek aanhouden

Reputatie 2
Badge

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 

 Voor of na ik de sport heb gedaan kan kijken naar de anderen,  een douche nemen en anderen leren kennen.  En het zijn leeftijdgenoten  maar ja misschien kan ik mijn zwembroek aanhouden

Wat zouden jullie doen zwembroek aanhouden of wat?

Reputatie 2
Badge

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 

 Voor of na ik de sport heb gedaan kan kijken naar de anderen,  een douche nemen en anderen leren kennen.  En het zijn leeftijdgenoten  maar ja misschien kan ik mijn zwembroek aanhouden

Toch niet sommige kunnen bv. 18 zijn of ouder dus niet echt leeftijdgenoten 

Reputatie 7
Badge +5

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 

 Voor of na ik de sport heb gedaan kan kijken naar de anderen,  een douche nemen en anderen leren kennen.  En het zijn leeftijdgenoten  maar ja misschien kan ik mijn zwembroek aanhouden

Wat zouden jullie doen zwembroek aanhouden of wat?

Zwembroek?? Gewoon naakt man, Nederland verpreutst helemaal

Reputatie 7
Badge +5

Vous help ik ga deze zomer beginnen met een nieuwe sport maar hierna moet je je douchen alleen ik ken deze mensen dan niet en ik weet ook niet of het met of zonder boxer is help!!!

 

Wat als ik stijf wordt?

Wat als ze mijne kort vinden hij is 15/16 cl en 3 vingers breed ik ben 14 bijna 15 jaar

Ik ben niet geschoren maar ik hou het kort wat doen de meeste van jullie? Geschoren, kort houden of lang laten?

 

Als je nog iets wilt zeggen mag je 

 Voor of na ik de sport heb gedaan kan kijken naar de anderen,  een douche nemen en anderen leren kennen.  En het zijn leeftijdgenoten  maar ja misschien kan ik mijn zwembroek aanhouden

Wat zouden jullie doen zwembroek aanhouden of wat?

Zwembroek?? Gewoon naakt man, Nederland verpreutst helemaal

Ik die altijd mee mee aan toernooien en val wel eens in bij andere teams ook wel eens als die jongens ouder zijn en dan douche ik net zo goed met hun mee (naakt)

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem 123456 ,

dankjewel voor alle updates

4.5cm breed 

ok, nice, dat noem ik niet echt klein hoor!

 

 Voor of na ik de sport heb gedaan kan kijken naar de anderen,  een douche nemen en anderen leren kennen.  En het zijn leeftijdgenoten  maar ja misschien kan ik mijn zwembroek aanhouden

zelf weten, het gaat om jou en jij moet je er fijn bij voelen

 

Wat zouden jullie doen zwembroek aanhouden of wat?

ik zou gwn bloot gaan, maar ik kan me voorstellen dat als jij het spannend vindt die eerste keer, dan kun je altijd een backup plan hebben, dat je dus bloot gaat als je je er goed bij voelt en dat je je zwembroek aanhoudt als je het niet fijn vindt voelen. Dan hoef je er nu niet meer wakker van te liggen en kun je alsnog bloot gaan als je denkt dat het wel oké is om dat samen met die jongens te doen

 

Toch niet sommige kunnen bv. 18 zijn of ouder dus niet echt leeftijdgenoten 

ah, ok soms zijn ze iets ouder. Zelf maak ik me daar niet echt druk om, als het gewoon wat jongens zijn van in de 20 ofzo.

Alleen als ik als enige tussen een hele groep 'vieze’ mannetjes van middelbare leeftijd zou moeten gaan staan douchen en dat ze met maar één doel onder de douche zouden willen en dat ik dat doel dan zou zijn, ja, dan sla ik wel een keertje over, maar gewoon met een hele groep en dat er een paar wat oudere tussen zitten, dat maakt mij niks uit. Dan kun je zelf alsnog tussen leeftijdsgenoten gaan staan. Meestal zie je toch alleen die 2 jongens die het dichts bij je staan van dichtbij en de rest eigenlijk toch niet of nauwelijks.

Ik ga sws vaak in de buurt van vrienden of iemand waar je een leuk contact mee hebt omkleden en douchen, dus je kunt het zelf ook een beetje sturen.

 

Wat zouden jullie doen zwembroek aanhouden of wat?

Zwembroek?? Gewoon naakt man, Nederland verpreutst helemaal

ik zou hetzelfde doen als  @Aubien , maar jij moet je natuurlijk wel comfortabel voelen, dus maak je eigen beslissing en die is altijd goed voor jou. Je hebt 'm zelf gemaakt

 

Ik doe altijd mee mee aan toernooien en val wel eens in bij andere teams ook wel eens als die jongens ouder zijn en dan douche ik net zo goed met hun mee (naakt)

ik heb hetzelfde als ik inval bij de tenniscompetitie. Daar zitten sws een paar van in de 30 of 40 bij van onze club.

Trouwens vaak douchen wij ook met de tegenstander, dus dat kan van alles zijn. Bij tennis zijn de kleedkamers meestal niet super groot bij zo'n vereniging en als ik dat wil dan kan ik meestal wel met een andere jongen van mijn team in een hokje, maar soms sta ik ook wel met een jongen van de tegenpartij onder de douche, maar meestal is dat alleen als wij dat dan zelf leuk vinden en ik die jongen al ken van een vorige keer of zo

 

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten als ik zeg dat iedereen maar bloot moet. Ik zou ook geen reden weten waarom je het niet zou doen. Vanuit mij gezien, dus, maar omdat het wel zo is als @Aubien  zegt vind ik ook dat jongens vaak wel preuts zijn. Ik had het eerst ook met mijn eigen vrienden toen ik op deze school kwam en toen die jongens bij mij thuis kwamen. Ik was gewend om me uit te kleden als ik mijn zwembroek aan ging trekken waar andere jongens bij waren en ik merkte dat het voor de meesten toch wel even wennen was. Nu zien we elkaar vaak bloot en dat heeft niks met seks te maken. Gwn samen douchen en omkleden en bij het logeren. Je zit echt niet de hele tijd naar elkaars piemel te kijken. Zij hebben er geen moeite mee en ook niet omdat ik op jongens val. Dat is ook geen issue. Ik maak er zelf ook grappen over.

Maar, doe wat goed voelt en maak je eigen beslissing en dat kan nog op het moment dat je bijna de douche in gaat, zeg maar...

 

Wanneer begint jouw sport?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +5

@MickeyMouse mooi gezegd! Je bent een topgozer!

Reputatie 2
Badge

@MickeyMouse 
Bedankt ! En ik zal zien wat de rest doet ok? 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniem 123456 ,

 

dat is prima, doe wat goed voelt, maar vergeet niet wat we gezegd hebben...dat je je niet druk hoeft te maken om je piemel, om wie je bent, je bent niet anders dan anderen.

Nou ja de ene heeft blauwe ogen en de ander bruine en de ene heeft veel en de ander misschien geen schaamhaar en van die verschillen zijn er natuurlijk altijd, maar niet om te zeggen dat jij echt anders bent.

 

Ik hoop voor jou dat je dat weet en dat je je comfortabel voelt als zij bloot zijn en jij dan ook? Niks om je voor te schamen.

 

Veel plezier met je nieuwe cluppie en een update is altijd wel leuk 😉

Als je nog vragen heb, stel ze gewoon in dit of een nieuw/ander topic.

 

Gr. MickeyMouse😃

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Anoniem 123456 gewoon eerst een beetje treuzelen dan zie je of ze naakt gaan of niet en misschien een extra onderbroek meenemen voor het geval ze wel in hun onderbroek gaan douchen. En als jij je team na een tijdje goed kent kun je misschien het goede voorbeeld geven 

Reputatie 2
Badge

Bedankt alle 2 

Reageer