Vraag

samen douchen, is dat raar?

  • 12 February 2023
  • 5 reacties
  • 2067 Bekeken

Badge

Hoi

Vorige zomer heb ik een vriend gemaakt we gingen zwemmen lekker snoepen dat soort dingen toen zij zullen we samen in de familie douche ik zij ja oke dus ik kom daar hij komt aangelopen met een handdoek om zijn middel dua stappen die douche binnen ik doe de douche aan en stap er onder hij komt aangelopen en doet die handdoek af ik durfde niks te zeggen maar ik stond in mijn zwembroek we hebben daar een half uur gestaan drogen we af en gaan naar onze tent 

Is dit raar dat heb staan douche terwijl mij vriend naakt is


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nee hoezo zou dat raar moeten zijn, als hij niet aan je heeft gezeten of dingen vraagd die niet die ni door de beugel gaan zou het niet raar moeten zijn, iedereen heeft een geslachtsdeel 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Gunter ,

 

op zich is er niks mis mee. Het is meer de vraag of jij het fijn of vervelend of ongemakkelijk hebt gevonden.

Ik kan me voorstellen dat je een beetje verrast was.

Ik hoop dat jij het niet vervelend vond en het is prima  dat je ervoor gekozen hebt om gewoon in  je zwembroek te douchen. 

Dat hij bloot doucht wil nog niet zeggen dat jij dat ook moet doen of had je dat liever gedaan?

Hoe dan ook het is gebeurd en je hoeft geen spijt te hebben dat jij je niet ook uitgekleed hebt.

Zelf sta ik regelmatig met vrienden of broers bloot onder de douche, dus voor ons is het normaal, maar als iemand zijn zwembroek aan wil houden is dat ook geen probleem. Iedereen moet doen waar ie zich fijn bij voelt.

 

Is dit een antwoord op jouw vraag?

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Nee joh. Daar is helemaal niks raars aan. Bij ons op voetbal douchen we ook allemaal naakt na de training.

In het westen doen we sws veel te moeilijk over naakt. In Japan bijv. gaan mensen veel naar badhuizen en daar zijn ze allemaal naakt. Daar is dat de normaalste zaak van de wereld.

Maar zoals MickyMouse al zegt, je moet doen waar jij je prettig bij voelt.

Badge

ja ik vind het raar

 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m forumregel 2: reacties zijn respectvol

Reputatie 5
Badge +4

onnodige quote verwijderd

 

nee dit is niet raar, ik doe dit ook met vriendinnen wij zitten bijvoorbeeld ook met elkaar in een familiehokje om te kleden

 

Reageer