samen aftrekken/pijpen

  • 16 June 2023
  • 21 reacties
  • 2407 Bekeken

Badge

Ik zou een andere jongen heel graag afwillen trekken en pijpen maar wie ik weet niemand , ik ben gwn hetro maar k wil beetje experimenteren 


21 reacties

Badge

ik wil dat ook heel graag maar ja

Reputatie 7
Badge +5

Heb je een “beste” vriend?

Badge

Hey, ik weet niet hoe ik je kan helpen… Ken je geen mensen die hetzelfde willen als jij zoals vrienden? Met experimenteren is geen probleem, dat maakt je nog niet gay ofzo

Badge

Oke maar al mijn vrienden willen het niet maar wie zou ik dan afkunnen trekken 

Reputatie 2
Badge +1

Oke maar al mijn vrienden willen het niet maar wie zou ik dan afkunnen trekken 

je kan ook gewoon andere mensen mensen ontmoeten die het wel fijn zouden vinden om te trekken 

 

Reputatie 3
Badge +3

@Tygol veel mensen willen dat waaronder mijzelf ook maar jammer genoeg mag je hier geen persoonlijke gegevens delen

Reputatie 1
Badge

Oei oei oei

Reputatie 1
Badge

Hè maar waar staat dat dan 

Hè maar waar staat dat dan 

Op de home page als t goed is.

Reputatie 1
Badge

Net gekeken staat nergens of ik zie het niet.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tygol,

 

Forumregel 4;

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Badge

Zijn dr sites

Reputatie 7
Badge +5

Oke maar al mijn vrienden willen het niet maar wie zou ik dan afkunnen trekken 

Ik denk dat de meeste jongens het wel willen maar misschien vraag je het op het verkeerde moment 

Reputatie 2
Badge +1

Ik zou dit ook graag willen maar kan je niet contacteren.

Reputatie 2
Badge

Ik wil dit ook...

Reputatie 2
Badge +1

Jammer dat we elkaar niet kunnen contacteren 

Badge

Jammer dat we elkaar niet kunnen contacteren 

Hoi ik zou het ook graag willen maar idd jammee

Reputatie 3
Badge +3

Je kan jong&out proberen maar om een account aan te maken moet je een foto van je id sturen en ik weet niet of je daar comfortabel bij voelt maar dat is om ee voor te zorgen dat je minder dan 18 jaar bent (en zo dus pedo's te vermijden)

Badge

Je kan jong&out proberen maar om een account aan te maken moet je een foto van je id sturen en ik weet niet of je daar comfortabel bij voelt maar dat is om ee voor te zorgen dat je minder dan 18 jaar bent (en zo dus pedo's te vermijden)

Hoi zitten daar ook hetero mensen op?

Reputatie 4
Badge +3

Als je het allebei leuk vind waarom niet Ik ben een meisje en ik zou ook wel eens een meisje echt willen beffen. Dat heb ik nooit gedaan, maar lijkt wel heel leuk. Waarom zouden jongens niet met elkaar kunnen aftrekken of zuigen?

Fleur

Reputatie 5
Badge +3

ik denk dat veel jongens dat (eigelijk) ook wel eens (zouden willen) doen, veel sukces in je zoektocht maar pas op want er zijn jongens die dat absoluut NIET durven of willen en je met gemak een mep op je gezicht daarvoor geven als je het nog maar voorstelt. Wat mezelf betreft ik ben wel n experimenteerkandidaat LOL :-)

Reageer