Vraag

Samen aftrekken met vriend die ik lang niet heb gezien (Hoe vraag ik dat?)

  • 10 October 2023
  • 1 reactie
  • 689 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben begonnen met aftrekken tijdens de corona lockdown (3 jaren) maar nu wil ik het graag met iemand proberen. Ik wil het met een vriend van mij proberen maar dat gaat moeielijk. Mijn goede vriend en ik kennen elkaae sinds groep 3, maar ons contact werd door de corona lockdown verminderd ondat wij elkaar nauwelijks zagen. Toen de scholen weer werden geopend gingen wij samen naar de brugklas wij hadden een leuke tijd samen, maar toen kreef ik te horen dat hij de school zou verlaten om naar een ander school te gaan en ik was in shock. Ondanks hij nu op een ander school zit hebben wij nog steeds contact met elkaar via discord. De laatste keer dat ik hem in het echt heb gezien was zomer 2022. Ik zou graag een keertje met hem willen aftrekken. Er was een tijdje toen hij me aparte vragen stelde. Een keer vroeg hij aan mij als ik ooit ben klaargekomen en dingens over sex. Ik zij tegen de meeste dingen nee (ondanks ik sommige al had gedaan) ik wou hem niet laten weten omdat ik het gevoel had dat hij niet meer bevriend met mij wou zijn. Ik wil onze vriendschap opbouwen door elkaar in het echt te zien. Maar als ik dat al heb gedaan hoe vraag ik hem? Ik ben best onzeker over mijn penis maar ik denk niet dat hij dat erg zal vinden omdat hij erg aardig is HOE VRAAG IK DIT AAN HEM?


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Is het gelukt? Zo ja hoe heb je het gedaan ik wil het ook doen

 

Reageer