Hoi, ik ben een jongen van 17 jaar oud.
Ik heb een seksuele vraag. Eerst wat introductie:
Sinds mijn twaalfde trek ik mij al af… Ik leerde dit kennen op de schoolkamp van groep 8;
Onder de douches ging één van de jongens ‘nep’ aftrekken. Hij deed het dus niet echt.
Wij daagden elkaar uit om onze zwembroek uit te doen en onze piemel te showen…
Daar begon alles zeg maar. Voor de rest is er niks gebeurd. Thuis ben ik het gaan proberen. Al snel trok ik meer dan 7× per week af. In de zomervakantie van 2021 kwam ik een keer op de verjaardag van de vader van een oud klasgenoot. Deze oud klasgenoot zat op z’n kamer. Ik besloot om naar hem toe te gaan.
Eenmaal een tijdje gekletst te hebben, zei hij dat hij ff wilde omkleden. Een joggingbroek aan. Hij wilde ook een nieuwe onderbroek aan. Hij had zijn onderbroek uit, en wij deelden met elkaar dat we totaal geen schaamte hebben. Hij stond volledig met zijn buikkant naar mij toe. Ik kreeg daar een stijve van.
Ik weet niet precies meer hoe het is gegaan, maar wij besloten om samen af te gaan trekken. Niet elkaar.
Ff wedstrijdje wie het verst spoot, maar daar bleef het ook wel bij.
Een lange tijd later besloot ik om hem weer eens te berichten of hij wilde afspreken en misschien wilde aftrekken. Dit deden wij in het bos. Wij hebben dit vaker gedaan. Later ook met elkaar aftrekken, pijpen en geprobeerd anaal te doen. Alles zonder condoom.
Een half jaar geleden is hij uit de kast gekomen. Ik wist niet goed hoe ik er op moest reageren.
Ik berichtte hem, en hij zei: Ik wil nog één keer afspreken en aftrekken enzo, en dan is het opgehouden.
Na maanden niet met hem te hebben afgesproken, wil ik graag wel weer.
Hoe zou ik hem kunnen overhalen?
En zo niet, weten jullie hoe ik op een manier aan een homoseksuele jongen kom, die wil aftrekken enzo…?
Want bij mij in de buurt ken ik niemand die homoseksueel is.
Ik voel me niet aangetrokken tot jongens. Wel tot meiden…
Alvast bedankt.