Skip to main content

Hallo ik ben Fritswillem12 niet mijn echte naam natuurlijk. Ik heb maar gewoon twee namen bijelkaar gegooid die nooit bijelkaar horen. Of kennen jullie wel een Frits-Willem, dat ben ik dus niet, ha.

Ik heb laatst twee keer met mijn vrienden samen afgetrokken. Ik vond dat zo lekker en geil. Vooral toen ik zelf kwam en zij zagen dat ik al sperma had. de jongens kwamen zelf nog zonder. daarna hebben ze mij nog eens afgetrokken en kwam er nog wat uit, niet veel, 1 straaltje. 

Dat was echt geil. Hebben jullie dat ook eens meegemaakt of iets anders?

ik heb ook al eens met een vriend afgetrokken maar gwn onszelf niet elkaar

@FritsWillem12 

Ik trek sindskort samen met een vriend wel is af.. hij is net pas in de puberteit, wel leuk om te zien. Ik ben al heel stuk verder in de puberteit en spuit ook al sperma en hij komt nog droog klaar.

@Eminem4Life  Dat is ook geil.

@Ikbenanoniem_mei2024  Ze keken wel op de eerste keer, toen ik kwam. Mijnes is ook wat groter dan hunnies en ik heb er al haar op. Ik hoop dat ze nog eens willen.

@Eminem4Life  Dat is ook geil.

@Ikbenanoniem_mei2024  Ze keken wel op de eerste keer, toen ik kwam. Mijnes is ook wat groter dan hunnies en ik heb er al haar op. Ik hoop dat ze nog eens willen.

@FritsWillem12  Ja zag dat jij voor jou leeftijd al wel een flinke hebt, groeit dus ook snel bij jou. Hoeveel sperma heb jij al dan?

@FritsWillem12  ja hoor zo vaak dit weekend weer

@Ikbenanoniem_mei2024  Oh ik spuit zon 4 stralen sperma. De tweede keer was maar 1 straal 

Ik trek mezelf nooit af met vrienden. Zou het wel heel graag willen. Ben ook bijna alleen maar vrienden met meiden dus dat word hem niet. Ik heb wel een keer moeten wachten met een jongen uit mijn klas op een omkleed hokje. Dit duurde hem te lang dus hij trok zijn kleren recht voor mij uit. Heb helaas niet z’n pik gezien. Werd hier wel geil van

@Ikbenanoniem_mei2024  Oh ik spuit zon 4 stralen sperma. De tweede keer was maar 1 straal 

Flinke spuiter dus, net als mij :) 

Reageer