Rukken samen hoe vind je die mensen

  • 29 August 2018
  • 12 reacties
  • 1361 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vraag me af hoe jongens elkaar vinden om samen te rukken lees tich talle verhalen maar kan zelf niemand vinden die dat zou doen.

Ik vroeg me dus af hoe jullie die mensen vinden

12 reacties

Hey jamesknight, dat gebeurt soms spontaan onder jongens bv in de gemeenschappelijke douche , of in de kleedkamer de ene laat zijn penis zien en beginnen dan het met elkaar te vergelijken en soms gebeurt het dat ze een wedstrijdje om ter snelste komen houden onder elkaar dat hangt er vanaf hoe ze zijn . Ik geef je een tip als je het wil meemaken he . Wacht liever tot ze het aan jou vragen en dan pas kan je zeker zijn. Maar geloof me samen aftrekken onder jongens is de max. Dan kan je zelfs vergelijken hoe ver ze spuiten ? ik hoop dat je hiermee iets kan doen vriend ?
Ik heb niet echt een vriendenkring die dat doet en zit ook niet op een teamsport . Dus de kans dat ik zoiets bij mij zie gebeuren zie ik als vrij klein
Oei das minder ?
je zou altijd mensen online kunnen vinden zoals miss personen die reageren op fotos van je of via instagram of iets anders
- Reactie aangepast door de Kindertelefoon, deze is in strijd met forumregel 7 -
Badge +2
Ik wil het ook wel eens proberen maar ik heb ook geen wijde vriendenkring.
- Reactie aangepast door de Kindertelefoon, deze is in strijd met forumregel 7 -
Ik wil best wel samen
Is er iemand
Dan weet ik iets
En hoe oud zijn. Jullie
Badge +2
beste gebruikers,
willen jullie in dit topic rekening houden met de forumregels. Het is niet toegestaan om te daten via dit forum of het als een chat te gebruiken. Ook is het niet toegestaan om gegevens uit te wisselen. Mochten jullie de regels niet kennen, die kun je op de site nalezen. Bedankt! Vr gr Sandra ,De Kindertelefoon.

Reageer