Skip to main content

Rukken met vriend(en) op vakantie

• February 19, 2025
  • 4 reacties
  • 1963 Bekeken

Forum|alt.badge.img

yoo,

over 2 weken gaat onze klas (15/16 jaar) een week op vakantie naar Berlijn, daar slapen ik en 3 vrienden op 1 kamer. eigenlijk zou ik wel met sommigen willen rukken/aftrekken, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg, want zoiets is nog nooit gebeurd, we hebben elkaar ook nog niet naakt gezien. Ook zijn de douches apart, dus we douchen niet samen.

We praten heel soms wel over rukken en er worden ook wel eens grapjes over gemaakt enz, en ik weet ook dat iedereen t doet.
Eergisteren zei iemand wel van “paar dagen niet rukken wordt wel lastig...” over dat weekje weg, maar daar werd eigenlijk niks over gezegd.

Dus hoe krijg ik t voor elkaar om tenminste van iemand zn pik te zien? (En misschien ook met zn allen rukken uiteindelijk)

K zou het echt heel graag willen

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 20, 2025

ik denk ook dat niemand naakt slaapt

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 20, 2025

Oja, een geil gesprek beginnen lukt wel. Maar ik weet niet hoe ik het dan verder laat gaan. Zomaar “kom rukken” zeggen lijkt mij heel raar

Forum|alt.badge.img+3

Sint Josef-Pieter Ipad..... ik denk dat je ze moet uitdagen. Van als jij dat durft.... enzo. 

Forum|alt.badge.img

Ik snap helemaal wat je bedoelt, over een week ga ik ook naar Berlijn met de klas en we slapen met 8 van 15/16 jaar en ik zou dat ook heel graag willen