Vraag

Rukken met beste vriend (wens)

  • 6 January 2022
  • 49 reacties
  • 3397 Bekeken


Toon eerste bericht

49 reacties

Reputatie 1
Badge +2

mensen, pls. hebben jullie nog last minute tips, morgen ga ik het proberen!

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quote verwijderd-

dit is wel slim ja, ik ga zoiets ook proberen, jammer dat het uiteindelijk niet is gelukt, hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? mijn vriend rukt ook weleens op de wc volgensmij dus hij is wel gwn geil als ik er ben, denk dat ie hem wel hard krijgt als ik er ook gewoon naast lig

Nou het is net bijna gelukt ga hem nu nog een keer naar boven roepen en dan ga ik proberen of die ook mee wilt rukken  Heb ze piemelnaakt wel gezien en hij mijne ook.

Reputatie 1
Badge +2

(….)

Laat ff weten of het gelukt was...


bedankt voor de tip, ik denk dat het zo wel moet lukken, ik ga het a.s weekend proberen, ik laat het jullie weten

Reputatie 1
Badge +2

@delulligeAAP 
oh ja dus ongeveer een beetje hetzelfde als ons…

Reputatie 1
Badge +2


oh ja en weet iemand toevallig of het voor hetero jongens normaal is om samen dit soort dingen te doen, dan bedoel ik rukken, of zelfs elkaar rukken, pijpen of zelfs anaal? 

Ik ben heel benieuwd hoe is het precies gegaan? Dat je zijn/elkaars piemel hebt gezien is al een win en opzich al heel bijzonder en een stap vooruit. Versterkt de band. 

Ja nou kijk mijn ouders kwamen ook borrelen maar ik was er eerder.  En ik zei voor de grap van heb je in de vakantie ook gefapt en toen zei ik want je fapt toch altijd en hij dacht toen dat ik tegen iemand aan tel had. Dus vroeg wie ik of iemand anders zei ik jij maar hij reageerde niet. Maar ik wou graag fappen dus  toen zetten ik gewoon een video met kreun geluiden op en hij zat op ps4 en hij kwam gelijk kijken. Dus ik zei kom dan gaan we boven de op je kamer de video kijken maar hij wou potje FIFA af maken maar toen kwamen me ouders en me broertje ook een vriend van hem. Dus ik zei ja nu is hij er nu kan het niet meer toen me broertje even weg ging om iets te halen en hij zei jawel op de wc ga ik gewoon. En ik ben toen uiteindelijk weg gelopen en naar de kamer gegaan. Toen ging hij naar wc en ging weer naar beneden kijken of ik kon kijken hem naar boven te krijgen want hij wou een video graag zien. Dus ik trok aan wc en iemand zag er op en hij was dat dus toen moest hij er af van ze ouders omdat hun dachten dat hij op de tel zat. Maar kwam die naar buiten en toen zei ik kom naar boven even en deed die dus. En toen lied ik hem het filmpje zien en toen ging hij weer naar beneden en ik ging toen hij weg was weer veder rukken. Maar toen kwam die opeens terug terwijl ik aan rukken was en zei die ja ik wist het . Maar had me lul toen bedekt snel maar toen bedacht ik in me hoofd nee kut. Als die nu terug komt blijf ik door rukken want hij was weer weg gegaan. Maar toen kwam die weer teryg om te kijken want hij was benieuwd naar wat ik ging doen en toen lief ik hem zien.  En toen glimlachte die eerst beetje en vroeg ik hem is deze groot. En hij zei ja zeker en toen vroeg ik vragen over zijn lul en werd ik benieuwd hoe die er uit zag. Toen vroeg ik mag ik jouwe dan is zien omdat jij mijne ook gezien hebt nu en hij zei ja dus had ik hem gezien. Maar ging hij weer naar beneden en toen appte ik hem of die nog een keer naar boven wou komen en wou ik hem vragen en vroeg ik hem of hij nou samen wou rukken. Maar hij zei dat die het al gedaan had en gekomen was al dus dat die dat anderen keer wou dus komt nog een vervolg .

 

Badge

Jammer ik kan jou niet helpen, geen ervaring.  Niet eens zo’n vriend die ik vertrouw zo goed

Jammer ik kan jou niet helpen, geen ervaring.  Niet eens zo’n vriend die ik vertrouw zo goed

Oh dat is wel jammer maar ik weet zeker dat meerder deel van de jongens dit wel doen want als jongens een maal geil zijn denken ze niet na 

 

Reputatie 1
Badge +2

(….) Of gewoon zeggen, ik heb een stijve, wil je hem zien? Dan kan je altijd achteraf nog zeggen dat het maar een grapje was als hij nee zegt

thanks dit is denk ik wel een goed begin

Reputatie 1
Badge +2

bedankt voor de reacties weer allemaal, helpt heel erg

Reputatie 1
Badge +2

thanks voor de reacties allemaal, ik heb nog 1 vraag: weten jullie of het normaal is dat jongens dit samen doen? dus rukken of elkaar aftrekken bijvoorbeeld, als je ervaring hebt, laat het maar weten!

Reputatie 5
Badge +3

@KapiteinCola 
Al eens gelukt?

Reputatie 1
Badge +2

oké mensen, dit weekend heb ik met hem afgesproken, hebben jullie nog last-minute tips? ik laat het jullie weten hoe het gegaan is 

Reputatie 1
Badge +2

@delulligeAAP 
haha goed uitgelegd, ben ik het mee eens

Reputatie 1
Badge +2

zijn er mensen die ervaring hebben en deze willen delen? zou erg helpen 

Reputatie 1
Badge +2

@Anoniemer123 

toen je anaal was gegaan , heb je toen een condoom gebruikt? lijkt me zo awkward om te kopen 😂

Reputatie 1
Badge +2

ik lees dat best veel mensen hier ervaring mee hebben en dat deze gedachte hebben eigenlijk niet zo raar is, dat maakt me wel zelfverzekerd. Ik ga het zeker een keer proberen, want het lijkt me toch grappig om mee te maken.

Reputatie 1
Badge +3

Ja hadden we wel maar viel best mee hoe spannend het was aangezien iedereen het koopt en gebruikt is het veel minder akward is gwn een beetje de mindset die je gebruikt.

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb precies hetzelfde probleem!

wil jij ook met een goede vriend rukken?

Reputatie 1
Badge +2

hetzelfde geld voor mij (op dat apart rukken na), ik wil het echt heel graag proberen, ik zou er zo geil van worden

Reputatie 1
Badge +2

hebben jullie misschien tips om het zegmaar ‘vanzelf’ te laten gaan? dus misschien uit de douche komen en handdoek om je middel ofzo? of misschien omkleden voor zijn neus ? 

Reputatie 1
Badge +2

prc dat

Of iemand anders.

 

Reageer