Rukken en Sperma

  • 23 March 2017
  • 19 reacties
  • 4527 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, een vraag voor de jongens:
Ik heb nu vaak dat ik best wel heftig klaarkom, en dan spuit ik flink!
Ik spuit veel verder dan een meter weg! en ik spuit ook veel in mijn gezicht. Het is erg lekker om heftig klaar te komen maar,het geeft zo geklieder. Voor een goed klaarkomgevoel wil ik me lekker kunnen laten gaan op mijn eigen kamer.
Hebben jullie tips?
Wat doen jullie als je rukt?
Spuiten jullie ook hard, en wat doe je met het sperma?

19 reacties

Ik vang het op en hou er van om er aan te zuigen of gwn te drinken, het is niet verkeerd voor je en je kan het gevoel herleven midden op de dag
Hahaha, het drinken! dat ken ik!
Ik spuit het zó in mijn mond! Het is idd niet verkeerd en gezond, mijn zaad smaakt raar maar zoet.
Gadver. Dat zou ik nooit proberen. Misschien is het lekker maar ik probeer het niet.???
Gadver. Dat zou ik nooit proberen. Misschien is het lekker maar ik probeer het niet.???
Het gebeurde in het begin ook per ongeluk! Het was dus ook niet dat ik het expres wilde, ik kan er niks aan doen!
Ik spuit zo vaak zelfs over mijn hoofd heen, en in mijn gezicht.
Ik ben juist benieuwd wat andere jongens met het sperma doen.
Ik ga fappen en meestal komt het sperma op mijn buik. Dan veeg ik het met een wc papiertje af en hooi het is de wc.???
Jah, zo makkelijk gaat het niet bij mij! Ik moet echt goed schoonmaken!
Stel, als jullie spuiten, is het dan lastig opruimen?
Hoe doen jullie dat?
Ik denk dat iedere jongen wel eens heeft gespoten!
Als ik ruk laat ik mijn sperma eerst gewoon spuiten wat een fucking lekker gevoel geeft en dan kuis ik het netjes op
Ik doe net zo als jij SP17! Je wil niet weten hoe lekker het is.
Alleen daarna!
Beste m12g,
Ik kom ook best heftig klaar, als je echt geen kliederboel wil moet je een condoom omdoen of een zakdoek op je pik houden als je spuit, en het sperma spoel ik gewoon weg met de kraan
Hoi macho-baller,
Dankje voor je antwoord.
Ik vind een condoom en een zakdoek n beetje lastig/vervelend om te doen.
Ik wil gewoon vrij spuien, helaas spuit ik nogal hard!
Ik heb een soort van plaat als hoofdeinde van me bed. Daar spuit ik het meeste tegen aan.
Ik doe zelf wel ns een sok er om. Klinkt mss best dom, meestal spuit ik liefst vrij! Want ik ruk 2x per dag.
Heb je het alleen geprobeerd in de badkamer?
Het hele ding is dat je beter moet mikken als je spuit. Als je dat goed doet, dan valt het bijna recht weer naar beneden (of zit het op het plafond)
@CANINTOSPACE
Nee, het spettert in het rond.
En daarbij, kan ik meerdere keren kort achter elkaar orgasmes krijgen.
Ik moet het wel op mijn kamer doen om niet betrapt te worden.
Ik neem het schoonmaken gewoon als een soort iritant bijgeval.... Moet nou eenmaal.

Lijkt me juist super geil om zo hard te spuiten. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe dat er uit ziet en hoe je het voor elkaar krijgt om dat twee keer per dag te hebben. Wat is je geheim

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb hetzelfde als @Roydoi zo heftig spuiten lijkt me echt lekker haha hoe doe je dat?

Lijkt me juist super geil om zo hard te spuiten. Ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe dat er uit ziet en hoe je het voor elkaar krijgt om dat twee keer per dag te hebben. Wat is je geheim

Niet iedereen kan dan maar er is wel een trukje datbje harder en meer kan spuiten 

 

Gewoon niet elke dag aftrekken als je aftrejt doe het 1 a 2 dagen later nog een keer je lichaam heeft tijd nodig om al die sperma terug te krijgen

Als je bijna klaar komt even of veel rustiger rukken of even stoppen. Gewoon een video van 40 minuten aanzetten en het 40 min proberen vol te houden. Dan kan je bijna een bekertje aan de andere kant van de kamer vullen hahaha

Reageer