Skip to main content
Vraag

ruikt sperma?

• June 10, 2025
  • 5 reacties
  • 547 Bekeken

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

Hallooooww

dus ja voor de mensen die m’n berichten al hebben gelezen heb ik dus een vriend, nie om daar nu ff over ‘door te drammen’ ofzo, ma we hadden het overlaatst over pijpen en vingeren enz. Ja dus het ding is die vroeg zo ‘zou je slikken of spugen’, ik had gezegd slikken, omda ik da zelf een beetje onrespectvol vind als je da zou uittuffen omda da dan zo lijkt daje da nie wil ofzo. Ma dus die vroeg dus ofk zeker was en ik zeg zo van ja; en daarop antwoord die ‘ma da ruikt lett na rotte eieren’, dus ik dacht ja oke da zal wel normaal zijn. ma ik heb da dus welgeteld 2 minuten geleden opgezocht, en daar staat da da op een infectie kan leiden in hun prostaat ofzoiets.. 
kan hier een jongen op antwoorden om 1 van de 2 stellingen te bevestigen? 
1. is het normaal da da ruikt na rotte eieren
2. of is da mss wel een infectie?

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 10, 2025

Het is niet normaal dat het stinkt naar rotte eieren. Zeg hem dat hij zich moeten laten onderzoeken, misschien zijn zijn ballen rot of zo.  Eet hij wel gezond met genoeg vers fruit?

En ook al stonk zijn sperma niet: wacht nu maar rustig af tot je echt pijpt voordat je een beslissing neemt over slikken; je wilt geen valse verwachtingen wekken.

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Oki

• June 10, 2025

Dat is normaal en komt bij veel jongens voor die een voorhuid hebben. (Meestal door niet goed schoongemaakt in de  douch) 

is geen infectie etc gewoon normaal in de pubertijd.

(Ben zelf een Jongen)

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Dat is normaal en komt bij veel jongens voor die een voorhuid hebben. (Meestal door niet goed schoongemaakt in de  douch) 

is geen infectie etc gewoon normaal in de pubertijd.

(Ben zelf een Jongen)

okeee dankjee

• June 13, 2025

Als hij zelf zegt dat het zo ruikt is hij er mss zelf wel vies van. Sperma hoort niet te stinken, sperma ruikt normaal heel gewoon, maar eigenaardig, een beetje zoals sommige bloemen ruiken (en de klasieker is dat het naar kastanje bloesem ruikt en dat is waar want ik ruik het op een bepaalde periode int jaar erg als ik door een laan of bos met kastanjebomen fiets) 

Dus als hij zelf zegt dat ie stinkt nou dan moet ie zich wel regelmatiger wassen daar vanonder, maar dus dan stinkt zijn piemel, niet zijn sperma, snapje 

Bovendien, rotte eieren, heb jij of hij dat weleens geroken? Wss niet, en hij zegt het dan zomaar - prima tactiek om een partner weg te jagen als je t mij vraagt