Vraag

Rond welke leeftijd is het normaal om te vingeren?

  • 17 December 2021
  • 6 reacties
  • 550 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

En??? Oh en ik ben een meisje als iemand dat afvroeg.


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, als de puberteit begin denk ik, rond de 12/13 jaar

Reputatie 6
Badge +5

Zo jong als jij ermee wilt beginnen. Heel veel kinderen beginnen al hun geslachtsdelen aan te raken als ze 3 of 4 jaar oud zijn. Maar doe het lekker als jij er klaar voor bent!

xxx Cody

Reputatie 5
Badge +5

Wanneer jij er klaar voor bent . Is niet aan leeftijd gebonden. Je weet immers ook niet vtv wanneer je precies ongesteld word toch ???

Reputatie 1
Badge

Uhm ja dat verschilt echt per persoon, maar ik ben nu 15 en begon ong toen ik 13/14 was..

Badge

En??? Oh en ik ben een meisje als iemand dat afvroeg.

Heyyy, ik ben nu 13 maar iedereen denk altijd dat ik 14-16 ben ofz, ik ben al toen ik 8 was ofz in mijn pubertijd gekomen ik was 10 toen ik ongesteld werd en heb sinds dat ik 12 ben "sexuele behoeftes" if u get wat i mean, ik en de maatschappij vind me te jong voor seks dus bent ik op mijn 12e begonnen met vingeren, ik denk dat veel meer meisjes al zo vroeg na denken over seks enz maar dat niemand het er echt over heeft, wat ik soms wel lastig vind. Btw voor de extra jonge girlies, je leert jezelf (vind ik) steeds beter seksueel kennen dus het duurt waarschijnlijk even tot je echt jouw manier van zelf bevredigen hebt gevonden. <3

Reputatie 4
Badge +3

ben geen meisje maar dit is echt puur wanneer jij er klaar voor bent. er is namelijk geen normale leeftijd hiervoor.

Reageer