Vraag

Rilling krijgen

  • 15 July 2020
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey jongen 14

 

Ik heb naja rare vraag weet ik niet. Als ik zeg maar aangeraakt word door iemand bijv. Bij de kapper ofz. Dan krijg een soort zachte koude rilling door me lichaam best wel relaxend. Nou klinkt dit best raar maar ik wou weten of dit normaal is want ik kon niks op het interjet vinden. Ik geen rare andoeningen ofz.


2 reacties

Hele goede vraag, alleen verkeerde topic haha. Heeft namelijk niks met seksualiteit te maken... Ik leg het je uit. De koude rilling die je ervaart noemt men een 'sensatie', meestal aan de langs je rug, nek of hoofd. Dit noemen we ASMR. Tegenwoordig zijn ASMR (de fluister) videos heel bekend, maar ASMR opzich is het woord voor de sensatie die je ervaart, de rilling, als je getriggert wordt om te ontspannen. Die trigger kan vanalles zijn, meestal een geluid of aanraking, zoals, bij de kapper. Een deel van de mensen ervaart dit maar, en het is zeker iets om blij mee te zijn want het is zoals je zegt, best wel relaxend. Als je nog nooit ASMR-videos hebt gezien, zoek er vooral eentje op op YouTube, misschien vindt je nog wel meer triggers. Veel plezier. 

Reputatie 1
Badge +1

Oke weet ik dat.

Asmr vind ik niks kheb ook nergens anders een sensatie alleen als iemand mij aanraakt maakt niet uit wie of waar. Maar nu weet ik gellukkig wat et is.

Reageer