Skip to main content

Wat was jou raarste manier van masturberen? Was dat met iemand samen? Of gewoon alleen? Op welke manier deed je het? Enz… laat me het weten ben best benieuwd naar jullie antwoorden en tips

Op m’n buik op bed of ik parkeer hem tussen twee matrassen of ik laat het doen 


-onnodige quote verwijderd-

hoe masturbeer je als je op je buik ligt?

om op de ts zn vragen te antwoorden: zo elke minuut (ongeveer een minuut) wisselen van hand is wel lekker en een keer iets anders


-onnodige quote verwijderd-

Hé @paboah25 ik ga dan helemaal naakt op m’n buik op bed liggen en leg dan m’n piemel omhoog naar m’n gezicht zeg maar en maak dan neukbewegingen of draai rondjes met m’n heupen, ik heb nog geen sperma dus hoef ook niks op te ruimen, als je dit doet en je hebt wel sperma kun je iets onder je piemel doen om het op te vangen


-onnodige quote verwijderd-

@Aubien bedankt ga ik zeker eens proberen


-onnodige quote verwijderd-

@paboah25 Oké, laat maar weten of het gelukt is, je kunt hem ook tussen twee matrassen in stoppen en dan op en neer gaan


Mijn raarste is dat ik pushups ging doen en bij de 20ste ongeveer kwam ik klaar echt fijn gevoel 


-onnodige quote verwijderd-

@paboah25 Oké, laat maar weten of het gelukt is, je kunt hem ook tussen twee matrassen in stoppen en dan op en neer gaan

@Aubien jo heb net gdn man is echt lekker om te doen thanks bro


-onnodige quote verwijderd-

@paboah25 Oké, laat maar weten of het gelukt is, je kunt hem ook tussen twee matrassen in stoppen en dan op en neer gaan

@Aubien jo heb net gdn man is echt lekker om te doen thanks bro

👍graag gedaan heb jij nog manieren


-onnodige quote verwijderd-

@paboah25 Oké, laat maar weten of het gelukt is, je kunt hem ook tussen twee matrassen in stoppen en dan op en neer gaan

@Aubien jo heb net gdn man is echt lekker om te doen thanks bro

👍graag gedaan heb jij nog manieren

euhm ik wissel soms van hand maar meer doe ik niet


Reageer