Skip to main content

Er zijn dus jongens in mn klas die een beetje raar doen. Ze zijn 11-12 en mn vriendin doet is haar trui uit en zat er sporttopje onder en die jongens zaten naar haar te kijken.  Een jongen tikt dan andere jongen aan: ‘kijk wat zij aan heeft, echt schattig’ en ik keek hun dus aan en ik vertelde mijn vriendin over die jongens. Die jongens kijken dus normaal alsof ik raar was ofzo en ik heb dus ook t-shirts zonder armpjes of met een diepe hals en die 2 jongens kijken naar mij en dan voel ik echt heel erg raar.  ik weet niet wat ik er aan moet doen want ik draag  alleen maar jeans die super los zijn , voel me echt niet comfortabel. Help alsjeblieft

Er is ook een jongen in mijn klas en die vind ik wel leuk en die is dus vrienden met die rare jongens en die twee jongens staren de hele tijd naar mij. Maar die jongen die ik leuk vindt is dus vrienden met die twee en ze zitten de hele tijd naar mij te staren en raar te doen enzo maar ik vind hem wel leuk. Ik zou iets met me willen hebben maar als hij vrienden is met die jongens dan wil ik niet die attentie voordat ze iets seksueels proberen te doen of iets raar wat ik niet wil. De jongens zitten ook de hele tijd te praten over meisjes vingeren en seks hebben (niet die leuke jongen) maar ik voel me heel comfortabel omdat ze ook lief zijn maar wel die grapjes maken wanneer ik erbij ben. DEZE JONGENS ZIJN 11-12 EN IK BEN 13! Ik heb geen zin om iets seksueels te doen of hebben met die jongens omdat ze gemeen zijn en het lijkt alsof ze een meisje wel seksueel zouden misbruiken. Ik voel mij er niet fijn bij.

Help alsjeblieft dankjewel💖

(De tekst is op sommige plekken aangepast/verwijderd door de Kindertelefoon om te zorgen dat de tekst beter te lezen is)

Hey, het klinkt mij als een stel jochies die vooral stoer denken te doen. Als ze echt zo op je overkomen dan denk ik dat andere mensen misschien leuker en beter zijn als vrienden. Laat hun mooi link liggen en als die ene jongen wel leuk en respectvol en vriendelijk is, ga je alleen met hem om. Je kunt ook aan hem laten merken dat je die andere twee maar creepy vind. Als ik het zo lees hebben die nog wel wat te leren qua manieren zeg maar. Het lijken me geen vrienden voor je zoals je het vertelt. Ik vind het heel verkeerd en respectloos om zo over meisjes te praten iig. 

Liefs Tover xxx

Zijn gewoon een paar jongens die stoer doen en menen er waarschijnlijk niks van. Ze zitten net in de puberteit dus zitten extreem hoog in de hormonen. Trek je er niks van aan en draag wat je zelf fijn vind!

Reageer