Rare ervaring (seksgerelateerd)


Badge

Heyhoi,

ik heb een best wel rare ervaring meegemaakt en ik ben in de war en weet niet wat ik ervan moet vinden. ik vind t niet chill in ieder geval.

ik en een vriendin gingen na een feestje in een auto stappen (heel onverantwoordelijk i know) van random jongens zodat we konden vragen of hij ons naar een straat verderop wilde brengen. Maar we bleven zo lang zitten dat we inmiddels in een ander dorp waren. Er zat alleen nog de jongen die reed en ons in de auto en hij zei dat hij niet helemaal weer naar een ander dorp gingen rijden dus dat we maar bij hem moesten slapen. We vonden dat oke omdat we eigenlijk gwn zonder te vragen in zn auto waren gestapt.

eenmaal bij hem aangekomen kregen we nog een drankje in zijn keet. Vervolgens gingen we slapen en bleek dat we met zn drieeen in zijn bed moesten slapen. Naja oke als het niet anders kan. (Wel handig om te weten we waren zwaar onder de invloed van drank).

het volgende weten we niet precies hoe we erin zijn beland, maar opeens waren we bezig met aan de jongen zitten (handwerk en mondwerk, snap je) ik weet niet hoe het gebeurde gewoon. Het was niet echt een trio hoor we zaten gwn om de beurt aan de jongen. Toen kwamen we bij het vierde honkje (daadwerkelijke seks) en hij probeerde de zijne er bij mij in te doen maar het lukte niet. (Ik ben maagd) het deed best pijn en toen stopten we daarmee en ik voelde me niet chill en beschaamd. Ik draaide me om om te slapen want wilde niet meer. Maar die vriendin van mij en die jongen gingen gewoon door. Zij hadden wel echt seks en gingen door terwijl ik ernaast lag. Ik vond t niet leuk, helemaal niet omdat het bij mij niet lukte en ik van slag was, maar ik heb dat niet gezegd. Ik zat in een soort freeze en hoopte maar dat ze snel zouden stoppen. Op een gegeven moment stopten ze eindelijk en gingen we slapen. De volgende ochtend heeft hij ons thuisgebracht en mn vriendin kon niet geloven wat ze had gedaan en schaamde zich kapot en voelde zich schuldig. Ik vind t niet leuk dat ze dat had gedaan maar aan de andere kant heb ik niet gezegd op dat moment zelf dat ik t niet leuk vond.

wat moet ik hiervan denken ik ben in de war.


Dit topic is gesloten

10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hey

 

Ik zou sowieso met er iemand mee over praten die je echt vertrouwd.

 

En als de jongen kon zien dat je er niet bij was (mentaal), is dit wel een vorm van verkrachting en kan je klacht indienen…

Badge

Misschien wat onduidelijk maar ze gingen niet door met mij ze gingen met elkaar door, ik lag er slechts naast nadat het bij mij niet paste

Badge

Ik weet ook niet wie precies begon, dat ben ik vergeten door de drank denk ik

Nou ja dit kan drank doen.  Volgende keer gewoon minder drinken.  Soms moet je ook van dit soort dingen leren ( ik ben 2 weken geleden door een feestje met drank door de politie thuis gebracht daar was ik ik niet trots op maar heb er wel veel van geleerd)

Reputatie 7
Badge +17

sws nooit meer bij random gasten in de auto stappen. Als je dronken bent kun je gekke dingen doen en dat is nu dus gebeurd. Logisch dat je je er niet goed over voelt maar je moet maar zo denken dat het ook anders had kunnen aflopen. Zoals je het beschrijft was het niet een verkrachting/aanranding (of ze moeten je gedwongen hebben, dan is het een ander verhaal) maar wat als je bij de verkeerde in de auto was gestapt?

Praat er idd met iemand over. Dat lucht vaak heel erg op.

 

Het is wel vervelend dat dit is gebeurd en je dit niet fijn vond. Maar dit is wel wat drank met je kan doen, dan nog is het natuurlijk niet leuk.

Maar moesten jullie niet naar jullie eigen huis, want ik weet zeker dat als ik niet thuis kom mijn ouders super ongerust zouden worden en dan gaan zoeken.

Maar als je er nog zo mee zit zou ik er met iemand over gaan praten!

Badge

ik heb er inmiddels met wat huisgenoten over gepraat. Ik vind ook absoluut dat we nooit zomaar bij mensen in de auto moesten stappen en dat zal ik niet meer doen. Toch weet ik nu ook dat de jongen, die zelf nuchter was, gebruik heeft gemaakt van het feit dat wij zo dronken waren en ons nog meer te drinken aanbood terwijl hij zelf niks dronk. Hij heeft ook niet duidelijk gecommuniceerd over wat wel en niet op de planning stond. Toen ik het huis uitliep zag ik ook gewoon een leeg opgemaakt bed waar we ook wel in hadden kunnen slapen. Hij heeft ons de volgende ochtend thuisgebracht, maar waarom kon dat die avond zelf niet. Ik bedoel ja het was avond maar is het een beter idee om als 24 jarige dan maar seks te hebben met twee dronken meisjes? Het was duidelijk te merken dat wij niet verstandige keuzes meer konden maken. Het is niet illegaal of objectief fout, maar absoluut terecht dat ik me er kut over voel want hij kon prima merken wat wel en niet kon. 

hey.

oh jeetje ik schrik hier wel van.

ik weet niet hoe oud jij bent maar de jongen is 24?
dit is wel wat drank met je doet enz en he tis niet jullie fout de fout zit bij hem, hij doet het hij neukt jullie uit het niets.

ik vind het echt zielig voor jullie wauw.

ik zou idd met je ouders praten of met de politie, huisarts of je mentor of en docent op school het zelfde voor je vriendin.

groetjes x

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat een nare ervaring voor jou! 
We lezen dat de jongen 24 jaar oud is. Zijn gedrag is strafbaar, zeker als jij en/of je vriendin onder de 16 zijn. Zie bijvoorbeeld op deze site https://www.vraaghetdepolitie.nl/dwang-en-seks/misbruik/wanneer-is-seks-strafbaar.html:

“Volgens de wet is seks met iemand van onder de 16 jaar strafbaar als er sprake is van bijvoorbeeld dwang, chantage, een groot leeftijdsverschil of een afhankelijkheidsrelatie, bijvoorbeeld tussen leraar en leerling, of coach en speler. Van kindermisbruik is sprake als er seksuele contacten van (jong-) volwassenen met kinderen jonger dan zestien jaar plaatsvinden tegen de zin van het kind of zonder dat het kind deze contacten kan weigeren. Kindermisbruik is strafbaar.”

Maar ook wanneer jullie boven de 16 zijn, is zijn gedrag strafbaar. Het is altijd strafbaar om seks te hebben met iemand die niet in staat is om toestemming te geven, om welke reden dan ook.

We raden je aan om hierover te gaan praten, met je ouders, of met  de politie. Uiteraard ben je ook altijd welkom, om hierover te bellen of te chatten met De Kindertelefoon. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten. Samen kunnen we kijken hoe je hiermee om kunt gaan.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

 

@anoniempjeee123456 ze weet niet hoe oud die jongen is, want ze gaf aan dat ze hem helemaal niet kende en gewoon zijn ingestapt?  Al had die jongen ze natuurlijk niet mee moeten nemen naar zijn haar.

@Jenine goed dat je er met huisgenoten over hebt gepraat, maar woon je dan niet bij je ouders? Want wat ik al eerder zei, als ik een nacht niet zou thuis komen hadden mijn ouders echt wel gaan zoeken…

Ja vervelend dat je je zo voelt,  maar misschien heb je er ondanks alles wel iets van geleerd en stap je nu nooit zomaar dronken bij iemand in de auto, en proberen ook niet dronken te worden...