Rare droom door foto

  • 15 March 2016
  • 5 reacties
  • 545 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb iets naars gedroomd, waardoor ik het nu best wel ongemakkelijk vind om het lokaal binnen te lopen tijdens de les van mijn mentor.
Laatst is er een foto in een groep op WhatsApp verstuurd door iemand die volgens mij een glaasje te veel op had. Het was namelijk een foto van haar man van zijn... ja... je weet wel. Ik schrok me rot en mijn moeder zat ook in die groep. Ik zeg het er dan nog maar even bij, die groep, was onze familiegroep. Dus ja. Ik vond het echt verschrikkelijk, ik heb meteen de foto verwijderd van mijn mobiel en gewoon met mijn moeder over iets anders gepraat. Die nacht dat ik ging slapen heb ik gedroomd. En het kwam sowieso door die foto, want je droomt niet zomaar zoiets. Om het maar even kort samen te vatten: In mijn droom kreeg onze klas seksuele voorlichting en mijn mentor ging bij elke leerling in zijn/haar ... spuiten om te laten zien hoe dat gaat. Ik ben bang dat ik die droom nooit zal vergeten. Dit is dus waarom ik het zo ongemakkelijk vind om zijn les nu te volgen. Misschien ben ik daarom ook minder geΓ―nteresseerd in de les en wil ik daardoor ook dat de les zo snel mogelijk voorbij is (dat waren zijn vermoedens, zie andere topic: Slechte cijfers, radeloos).

Mijn moeder heeft nog een soort dromenboekje, waarin de betekenissen staan van je dromen. Ik ga proberen om dat is een keer door te lezen, misschien staat hierover daar wel wat in.

Ik heb dit hier in een topic gezet, omdat ik hoop dat ik niet de enige ben met zoiets. Misschien tips om die droom te vergeten of om me minder 'ongemakkelijk' te voelen tijdens zijn lessen?
Alvast bedankt.

Groetjes Anoniemertjee 🙂

5 reacties

Sorry ik kan je niet helpenn.. had het wel willen doen maar ik heb zoiets ook nog nooit meegemaakt sorry!
Groetjes, Sanne
Oei, dat is vervelend. Je zult het denk ik wat tijd moeten gunnen 😞
Oei, dat is vervelend. Je zult het denk ik wat tijd moeten gunnen :(

Hoi,

Ja, dat is het vast wel. het is nu bijna 2 weken geleden en op zich denk ik er niet zo meer aan.
Dus het helpt wel, als ik mezelf maar afleid.
Bedankt voor je reactie! :)

Groetjes Anoniemertjee 🙂
Reputatie 5
Badge +1

Nu is het al verleden tijd πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Reputatie 7
Badge +5

Hehe, droge humorπŸ˜«πŸ‘ŒΒ  Β .... hoe gaat het nu @anonymousΒ ?

Goed???Β 

Hoop van wel :)Β 

Grtjes ehmΒ 

Reageer