Skip to main content

Vaak als ik afgetrokke heb wordt mijn penis daarachter die dag random meerdere kere stijf en ook de dag erachter gebeurt da

Gebeurt da bij jullie ook en kunt ge da oplossen? 

Gebeurd niet bij  mijn maar dat is normaal, komt door hormonale schommelingen.

Ik denk dat je lichaam het testosteron weer probeert goed te stellen en kan dit soort dingen gebeuren

Heb het aan chatgpt gevraagd :)


Random een stijve krijgen is normaal, maar wel irritant. 😄 Het wordt vanzelf wel weer minder als je wat ouder bent.


Hoi @anoniem8364

Ja dat is normaal, heb ik ook regelmatig en volgens mij maakt het niet uit of je afgetrokken hebt of niet, ik trek mezelf (nog) niet af maar ik heb regelmatig een stijve.

Groetjes, @Monkeyboy69 


Klopt wat @Monkeyboy69 zegt. Het heeft niks te maken met of je hebt afgetrokken of niet.


Hoi, is heel normaal en komt idd soms ongelegen op rare momenten. Maar het hoort erbij en is niet erg. 

Tover x 


Dat is zo goed. Je heb veel testerone terwijl sommige die dat wil kan dat geeneens krijgen dus dat is goed 


Hoi @anoniem8364

Ja dat is normaal, heb ik ook regelmatig en volgens mij maakt het niet uit of je afgetrokken hebt of niet, ik trek mezelf (nog) niet af maar ik heb regelmatig een stijve.

Groetjes, @Monkeyboy69 

@Monkeyboy69 mag ik vragen waarom jij je (nog) niet aftrekt? En hoe oud ben je 


Hoi @Aubien, ik ben 13,5 jaar oud. Waarom ik het (nog) niet doe? Nee maar kijk maar hoe doe je dat dan, en wat zou er dan zo leuk aan moeten zijn? Ik zou denk ik beter mijn tijd besteden aan andere dingen. En zoals mijn handtekening zegt. Iedereen is anders en dat is helemaal prima!

Groetjes, @Monkeyboy69


Hoi @Aubien, ik ben 13,5 jaar oud. Waarom ik het (nog) niet doe? Nee maar kijk maar hoe doe je dat dan, en wat zou er dan zo leuk aan moeten zijn? Ik zou denk ik beter mijn tijd besteden aan andere dingen. En zoals mijn handtekening zegt. Iedereen is anders en dat is helemaal prima!

Groetjes, @Monkeyboy69

Ja oké maar het gevoel is zo lekker


Heb een tijdje meerdere keren op een dag me afgetrokken ook op school in de wc of random ergens in de bossen   maar de mijne werd ook gewoon random stijf ook als ik het net gedaan had


Heb het soms ook na het aftrekken. 


Reageer