Vraag

random klaarkomen ?

  • 6 July 2020
  • 2 reacties
  • 1072 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi dames en heren van het forum, ik heb een hele random ervaring hier komt ie


Ik was gisteren bij me nicht... Ze is 21 ofzo maar ze heeft echt nog een jong gezicht en als ze zij dat ze 16 was geloofde je haar ook nog... Ze heeft goede rondingen ok het maar ff zo te zeggen en nou, eigelijk is ze f"cking lekker... (Naar mijn mening) 

Later zaten me nicht en ik op de bank naar een film te kijken (gosth busters op netflix echt een aanrader) en zij zat naast mij toen de film was afgelopen ging jenny (nepnaam) naar de wc en ik bleef wachten... Toen ze terug kwam gaf ze me een knuffel en haar borsten kwamen recht in me gezicht en me penis was niet eens stijf ik kwam schokkend klaar en sperma spoot er uit...Ik werd helemaal rood want als ik kom word ik helemaal warm enzo… maar ze had niks door (gelukkig)


Is dit normaal, want alleen me onderbroek raakte me penis aan meer niet en hij was ook niet stijf... Iemand hulp…

Groetjes

Savage_boy (13 jaar)

 


2 reacties

Je hoeft niet stijf te zijn om klaar te komen, kans is dat je eikel waarschijnlijk schuurde tegen je voorhuid of onderbroek en door het kijken naar je knappe nicht je klaarkwam. Kan gebeuren, zeker op zo'n jonge en onervaren leeftijd.

Zolang je maar niks met je nicht van plan bent wat verboden is

Reputatie 3
Badge +3

Dit is heel normaal hoor. Ik heb het nooit gehad, maar ik heb genoeg verhalen gehoord.

Reageer