Vraag

raarste sex verhaal meiden

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 1294 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik ben een jongen 14 en wil graag meiden hun raarste, bijzonderste, of leukste sex of mastrubeer verhaal horen.  En kun je dat dan zo precies mogelijk uitleggen?


Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Dat wil ik wel hoor maar je mag hier nooit details delen. Ik heb hier al wel wat ervaringen gepost. Bijv een topic over toen ik in de brugklas in mijn onderbroek had gegymt.

Liefs Vosje

Reputatie 1
Badge +1

Oke, dan weet ik dat ook weer. Die had ik al gelezen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Potvis_henk ,

 

het is inderdaad niet de bedoeling om in detail te gaan, zie daarvoor de uitleg bij regel 6:

 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd.
  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon