Raar gevoel tijdens Masturberen

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 415 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hi iedereen! Ik ben een meisje van 14 jaar en ik vinger regelmatig. Meestal stimuleer ik alleen de clitoris maar soms ga ik ook naar binnen. Ik heb dan alleen altijd een raar gevoel, alsof er veel lucht in mn vagina zit en dat een beetje pijn doet . Het is ook alleen als ik met mn vingers erin en er uit ga, als ik mn vinger erin hou is het wel lekker. Weet iemand wat dit is, of het schadelijk is ect? 

 

Ook ben ik bang dat ik dit ook later heb bij seks of dat seks pijn doet/niet past. Hopelijk kunnen jullie antwoord geven op mijn vragen, ik maak me nogal zorgen. <3 

 

Liefs


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Fleur01 

Geen meisje en het is een beetje onduidelijk wat voor gevoel het is, maar ik heb toch 2 dingen die het zouden kunnen zijn.

1 . Het zou kunnen dat je druk geeft op je blaas. Wat daar natuurlijk tegen helpt is gewoon eerst even plassen.

2 . Het maagdenvlies. Veel mensen denken dat het pas weggaat als je seks hebt, maar door vingeren kan het deels of volledig weg gaan. De pijn zou dan vanzelf weg moeten gaan.

Het kan natuurlijk ook iets anders zijn dus ik zou het wel in de gaten houden of het niet erger word of zoiets. Ik denk dat de kans erg klein is dat het schadelijk is.

Ook ben ik bang dat ik dit ook later heb bij seks of dat seks pijn doet/niet past.

Daar kom je dan wel achter ik zou je er nu niet druk om maken. Misschien is het dan al wel weg. En mocht dat toch niet zo zijn dan bespreek je het gewoon met je vriend(innet)je en zoeken jullie een oplossing.

Groetjes NV

Reageer