Vraag

raar gevoel bij penis


Badge

Ik heb nu al meer dan een half jaar een raar gevoel in mijn penis als ik er met me benen tegen aan ga. Het is een soort van opwinding, het is een soort van tinteling van het begin van mijn penis naar het topje. Het probleem is dat ik heb alleen bij mannen/jongens heb, maar ik heb wel met bepaalde meisjes dat ik ze een beetje uitdaag en een soort “versier” gedrag doe. Maar ik ben super super bang dat ik homo ben. Ik ben er ook heel onzeker door, en kan er ook niks op internet over vinden. Mijn vraag is: Hebben jullie dit ooit gehad? Ging het ook weer weg? Weten jullie wat het is? Hoe kom je er van af? alvast bedankt.


34 reacties

Badge

en het is lastig om erachter te komen of ik gay ben omdat ik op een school zit voor autisten en er bijna geen meisjes op zitten dus het is ook niet makkelijk ofzo. Toen ik klein was werd ik wel verliefd op meisjes maar die veel ouder waren. Ik weet niet of dat iets zegt

Bij jou op school zitten nauwelijks meisjes, waardoor je zeg maar weinig de kans lijkt te krijgen om erachter te komen of je (ook) meisjes leuk vindt. Wel werd je vroeger verliefd op meisjes die een stukje ouder waren. 

 

In mijn ogen hoef je er geen haast bij te hebben om erachter te komen op wie je valt. Word je verliefd op een jongen gebeurt dat maar, en word je later verliefd op een meisje, is dat even prima. Echter kan ik me voorstellen dat het kennen van je geaardheid rust kan bieden. 

 

Het lijkt me het verstandigst om dit niet te overhaasten. Probeer niet te piekeren over je geaardheid; daar raak je enkel van in de war. Probeer liefde op je af te laten komen wanneer deze zich aanbiedt. Krijg je bijvoorbeeld gevoelens voor een jongen kan je proberen deze beter te leren kennen. Gay zijn is helemaal ok. 

 

Voor hetzelfde geld krijg je gevoelens voor een meisje, of voor allebei; jongens en meisjes. Ook allemaal even prima. Laat het maar op je afkomen, maar laat de liefde niet het enige zijn waar je mee bezig bent. Naast de liefde voor een ander heb je vast een hoop andere interesses waar je je mee bezig kan houden :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ik bedoel denk je dat dat gevoel in mijn penis te maken heeft met die klachten dat mijn tompje te kort is

nee dat denk ik niet. Alleen de irritatie komt daardoor (denk ik toch). het kan wel zijn dat het soms wat trekt en dat je daardoor een beetje gesimuleerd geraakt, geen idee.

@Kenshin  goed gezegd

gr

Badge

Bij jou op school zitten nauwelijks meisjes, waardoor je zeg maar weinig de kans lijkt te krijgen om erachter te komen of je (ook) meisjes leuk vindt. Wel werd je vroeger verliefd op meisjes die een stukje ouder waren. 

 

In mijn ogen hoef je er geen haast bij te hebben om erachter te komen op wie je valt. Word je verliefd op een jongen gebeurt dat maar, en word je later verliefd op een meisje, is dat even prima. Echter kan ik me voorstellen dat het kennen van je geaardheid rust kan bieden. 

 

Het lijkt me het verstandigst om dit niet te overhaasten. Probeer niet te piekeren over je geaardheid; daar raak je enkel van in de war. Probeer liefde op je af te laten komen wanneer deze zich aanbiedt. Krijg je bijvoorbeeld gevoelens voor een jongen kan je proberen deze beter te leren kennen. Gay zijn is helemaal ok. 

 

Voor hetzelfde geld krijg je gevoelens voor een meisje, of voor allebei; jongens en meisjes. Ook allemaal even prima. Laat het maar op je afkomen, maar laat de liefde niet het enige zijn waar je mee bezig bent. Naast de liefde voor een ander heb je vast een hoop andere interesses waar je je mee bezig kan houden :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ik wil vooral weten hoe het komt want ik had last van mijn been en toen moest ik rennen voor de tram en toen ik in de tram zat had ik dat gevoel alsof er plas uit mijn penis komt. 2 dagen later tijdens aardrijkskunde was het gevoel er opeens

Dat gevoel kan ik niet meteen uitleggen. Zou je het zien zitten om langs te gaan bij de huisarts? Die kan nagaan waar dit gevoel vandaan komt, en je er eventueel vanaf helpen. 

 

Gr. Kenshin

Volgens mij is dat gewoon opwinding en krijg je een tinteling en doe anders gewoon wat @Kenshin zegt en ga naar de huisarts want je zegt zelf dat je er gek van word dan is het ook het best om het zo snel mogenlijk te veranderen

Badge

Volgens mij is dat gewoon opwinding en krijg je een tinteling en doe anders gewoon wat @Kenshin zegt en ga naar de huisarts want je zegt zelf dat je er gek van word dan is het ook het best om het zo snel mogenlijk te veranderen

Al gedaan, ik heb een zalfje gekregen voor een geïrriteerde eikel ondat het een beetje rood was. dat werkte ook niet. Maar denk je dat het betekent dat ik homo ben, want k heb het ook nog nooit gehad

Werkte het zalfje niet? Dan kan je misschien eens terug naar de huisarts. Wie weet ben je beter geholpen met een ander middeltje. Wanneer ben je voor het laatst bij de huisarts geweest?

 

Wij van het forum kunnen moeilijk zeggen of je homo bent. Het kan dat je op jongens valt, maar we weten het niet. Heb je ooit al diepe gevoelens gehad voor een jongen? Verliefdheid?

 

Moest je homo zijn, wat zou je dan doen, denk je? Er is namelijk niets mis met homo zijn, maar jij lijkt er in mijn ogen niet zo’n zin in te hebben. Begrijp ik dat goed?

 

Gr. Kenshin

Volgens mij is dat gewoon opwinding en krijg je een tinteling en doe anders gewoon wat @Kenshin zegt en ga naar de huisarts want je zegt zelf dat je er gek van word dan is het ook het best om het zo snel mogenlijk te veranderen

Al gedaan, ik heb een zalfje gekregen voor een geïrriteerde eikel ondat het een beetje rood was. dat werkte ook niet. Maar denk je dat het betekent dat ik homo ben, want k heb het ook nog nooit gehad

Kijk ik ben hier ook naar op zoek geweest en je kan gewoon opgewonden worden omdat alles nieuw is. Het kan ook gewoon zijn dat je misschien wel intieme dingen met jongens wil doen terwijl je geen gevoelens voor ze hebt. Volgens heel veel mensen die op dit forum zitten is dat niet gay. Naar mijn mening kan je van jezelf zeggen dat je echt gay bent als je een relatie hebt met een jongen of misschien ben je dan bi. En zoals ik al meerdere keren heb gezegd hoef je daar niet bang voor te zijn want als je gay bent is dat niet erg. Jij moet doen wat jij wil en als jij gelukkig bent met een jongen is dat toch super fijn voor je. Je moet gelukkig zijn en niet bang zijn van wat anderen van je vinden. Je maakt jezelf erg druk en dat is echt niet nodig. 

Iniedergeval doen mijn klauwen pijn van het typen dus ik rond het af.

 

groetjes mattie

Reageer