Vraag

Raar dat ik seksuele ondewerpen raar vindt?

  • 17 July 2023
  • 10 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben een jongen van bijna 15 maar ik vindt het altijd enorm raar als mensen het over seks of iets wat daarmee te maken heeft hebben. Is dat raar? Jongens in mijn klas vinden van wel en denken dat ik het fake maar dat is mijn oprechte mening, ik mag die jongens ook niet


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Helemaal niet raar hoor! Je bent niet verplicht toch? En ik ken jongens genoeg die er ook niks mee hebben of iig weinig over praten. Heel normaal en prima!

Maiskolfje X

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @GhostEmoArcher8, is helemaal niet raar hoor! Ik ben een meisje van 14 bijna 15 en ik vind het ook niet de meest fijne/normale onderwerp en vind het soms ongemakkelijk enzo om over te praten. Dus trek maar niks van ze aan! 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @GhostEmoArcher8,  Iedereen is anders, sommige vinden het interessant, sommige vinden het raar.

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +9

Het is echt niet raar. Ik vind om eerlijk te zijn seks vies

Reputatie 3
Badge +1

heyyy nee tuurlijk is dat niet raar kijk ik vind het ook heel vies om over te hebben hoe dat is ja idk tis gw heel erg ongemakkelijk ofzo 

maar ja je bent  niet alleen veel mensen hebben het er over kijk mijn vriend is 16 en die vind het ook heel ongemakkelijk maar dat is niet raar

ik ben trw een meisje van 14

XXX Ansie

Hey,

Is nie raar. Wil er zelf ook liever niet over praten, maar soms ontkom je er niet aan. Ben ook niet echt op de hoogte over seks enzo. Als ik iets wil weten (wat ik dus niet wil), dan kijk ik op Google.

Ben trouwens een meisje van 13

Aju!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @GhostEmoArcher8,

 

 

ik vind het niet raar dat jij het raar vindt en er liever niet over praat.

 

Zelf ben ik er open over en als vrienden mij er iets over vragen dan praat ik er gewoon over en dan hoop ik dat ze dingen die ik ze vertel niet gelijk allemaal gaan doorvertellen. 

Ik vind het dus niet erg om er zelf over te praten met iemand, maar als ze het alleen vragen om het door te kunnen vertellen dan ga ik de volgende keer tegen diegene niet meer zeggen en dat laat ik dan ook wel voorzichtig merken, want ik mag natuurlijk niet iemand beschuldigen van iets als ik het niet 100% zeker weet.

Gewoon lekker je eigen ding doen toch @GhostEmoArcher8 . Als je maar niet gaat denken dat seks echt raar is, want misschien krijg je later wel een relatie en als jullie allebei willen hoop ik wel dat jullie dan wel kunnen genieten van seks.

 

Gr. MickeyMouse 15 jaar 🙃

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Tja, het schijnt dat jongeren weer steeds preutser worden en ook later met seks beginnen en zo. Je bent dus niet de enige en ook zeker niet raar. Zolang je anderen maar niet veroordeeld die het wel normaal vinden.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vind het praten over seks(of dat soort onderwerpen) ook vaak aqwart/ongemakkelijk vooral met m'n familie(m'n nichtjes valt nog wel mee) en met sommige meiden.

Maar met vrienden maken we vaak grappen hierover en praten we er soms wel over.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +9

Inderdaad wat @tim16 zegt. Deze generatie is heel preuts. Hou even een handdoek ervoor en praat niet over seks. Zo worden de meeste opgevoed en daarom kan je je zo voelen. Zolang je andere mensen niet gaat oordelen omdat hun er "normaal" over denken is het prima zo. En het is niet raar hoor. Fijne dag 

Reageer