Vraag

Raar?

  • 3 June 2018
  • 7 reacties
  • 827 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een Jongen van 13. Mijn moeder is 40. Als ik eerlijk ben vind ik mijn moeder echt heel erg knap, Mooi lichaam, goed in vorm, knap en ze heeft best grote tieten. Ik denk elke dag aan dat ik sex met haar heb. Ik heb ook stiekem foto’s van haar gemaakt toen ze naakt lag te zonnen in de tuin. Ik ruk elke dag op die foto’s en kom er ook op klaar. Ik heb haar ook eens in haar tieten geknepen, ik werd er echt heel opgewonden van en stijf. Ze keek me toen heel geil aan maar toen ik mijn riem los wilde maken zei ze: Nu niet, als pappa een keer niet thuis is, zal ik het doen. Dus ik was heel blij dat te horen. Elke dag zat ik te hopen dat mijn vader heel de dag weg zou zijn, tot op een dag hij echt weg ging... Mijn ouders gingen scheiden. Dus ik was blij en verdrietig te gelijk. Maar nu hebben mijn moeder en ik om te twee dagen wel een keer sex. Is dit raar of hebben meer mensen dit?

7 reacties

...
Het is raar. Ik kan een heel verhaal gaan typen maar ik hou het kort. Ik zou ermee stoppen. Als jij het niet wil maar zij wel dan zou ik naar iemand toe gaan en het vertellen. Of je kan de kinder telefoon bellen(ik zou de foto’s verwijderen)

Veel succes
Maar ik wil het wel, het is echt lekker, ze is echt heel goed in bed.
Reputatie 3
Badge +8
Dit is heel erg vreemd en kan het me niet voorstellen dat iemand die dit forum bezoekt hetzelfde heeft meegemaaktz
Reputatie 2
Badge +9
Casper laten we zeggen dat dit een hele bijzonder iets is. En dat vele mensen dit niet doen. Omdat het nogal RAAR is.

En ik zou zeggen stop ermee want dit hoort gewoon niet. Je moeder moet weten dat je geen seks hebt met je zoon..

Maarja wij kunnen je niet tegen houden en dus moet je het zelf ook maar weten.

Ik geloof er eigenlijk helemaal niks van, maar OK!

Gr:Mr. S
Hey
Ik ga je vraag ook beantwoorden
Mijn antwoord is ja, ja dit is zeker weten raar. Ik denk ook dat er weinig toekomst perspectief in zit
Want wil je ook ooit een vriendinnetje krijgen? Hoe doe je dat dan!? Ga je dan nogsteeds door met je moeder? Of stop je dan?

Peace Sportfreak
Incest, oftewel seks met jouw verwanten, wordt niet alleen als raar beschouwt, het is ook in strijd met de wet.
Een andere reden is het feit dat jouw moeder meerderjarig is en jij slechts 13.
Ik raad jou daarom aan om te stoppen.

Reageer