Skip to main content

Hoi ik ben 12 jaar ik heb een masturbator gekocht/gebruikt het was heerlijk maar is het raar op mijn leeftijd ?

Heyy,

Je bent misschien wel wat jong, maar het lijkt mij verder niet raar dat je al een speeltje hebt gekocht dat moet je helemaal zelf weten en als jij daar al aan toe bent is dat naar mijn mening prima hoor.

Groetjess, ItsJustMe

@Jorooo  ben je niet bang dat je ouders er achter komen?

@Jorooo 

Je bent er misschien wat sneller bij dan anderen maar raar is het niet. Zo ontdek je je zelf en als het fijn voelt helemaal prima toch. 

@Jorooo  ben je niet bang dat je ouders er achter komen?

Ja dat wel maar ik heb een goeie verstop plek en gebruik het alleen als zij niet thuis zijn of slapen. 

@Jorooo 

Goed bezig met de masturbator.  En wat ik vind is dat je er niet geheimzinnig over moet doen. Is toch normaal!! Mijn ouders hebben een verzameling van sex toys.🤣

Ik kreeg van mij pa een fleshlight masturbator kado. Dat  ronde lange ding heeft een opening in de vorm van een vagina.  Je moet je piemel erin doen als die hard al is. De mijne beweegt op en neer  en vibreert erbij. Gegarandeerd een zaadlozing in 5 Minuten op zijn hardste en snelste stand. Je hoort ook dat ding echt  hard zoemen en bewegen dus grote kans dat ze weten dat jouw sextoy gewoon aanstaat en dat je geil bent om klaar te komen.

..

Reageer