Vraag

Problemen met snappen (Hulp nodig)

  • 17 March 2024
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Oke dus ik heb een klein probleempje en hoop dat jullie kunnen helpen,

Ik snap nu met een paar meiden. Maar ik heb met eentje afgesproken en met de andere wil ik eigenlijk niet meer dan gwn vrienden zijn maar ik heb het idee dat zij daar anders over denkt. Echter is het probleem nu dat wij ooit een heel gesprek hebben gehad over masturberen enz en ik wil liever niet dat zij dit aan andere mensen vertelt. ( Als ze bijvoorbeeld boos wordt)

Hebben jullie een idee hoe ik haar kan vertellen dat ik niet meer wil dan vrienden zijn, maar wel op een manier dat ze niet boos wordt?

 

Alvast bedankt!


1 reactie

Reputatie 4
Badge

Als je met haar al over masturberen gehad hebt heeft zij je toch ook dingen verteld dus jij hebt onformatie over haar die zij waarschijnlijk ook niet naar buiten wil laten komen zo i zo moet je GEEN romatische relatie met haar aangaan als je dat niet wilt of ze word je ex en zal die informatie rondvertellen of je wijst haar af en jullie blijven vrienden (of ze wil afstand we gaan van het beste uit) je moet haar respectvol afwijzen en niet boos worden en duidelijk maken dat je gewoon vrienden wil blijven en het accepteren als ze afstand wil ok dat was het succes en hou ons op de hoogte

Reageer