Skip to main content

Hallo

Ik ben een jongen van 14 jaar, ik heb thuis een beetje privacy niet veel. In ons huis loopt iedereen gewoon elkaars kamer binnen om 3 uur nachts om te kijken of je slaapt. Ik doe dit ook bij mn zus en broer. Zij doen dit niet bij mij omdat ik ln deur dicht doe en als je die opent maakt dit super veel lawaai. Maar in de ochtend lopen ze mijn kamer binnen ookal slaap ik naakt komen ze gewoon binnen zonder te kloppen. Ik ben ook een puber mn broer en zus ook we zijn allemaal 14+ ik ben de jongste en ik heb ook privacy nodig ik masturbeer ook soms en ze kolen gewoon binnen en ben daardoor al een paar keer bijna betrapt ik heb zo een diy slot voor mn deur gemaakt. Maar dat maakt krassen in mn deur. Ieland betere tips?

Hi Anonymous123123,

 

bij ons thuis is de afspraak dat als de deur dicht dat je dan niet zomaar naar binnen gaat bij iemand. Dus eerst kloppen en wachten tot die ander zegt dat je binnen mag komen.

Idk of zo'n afspraak bij jou thuis gaat werken?

Anders kun je misschien wel een alarm ofzo aan je deur doen als ie open gaat, maar ja, dan staan ze ook al binnen en heb je er ook weinig aan.

Dan zou je eigenlijk een slot op je deur moeten hebben. Zit er al een slot in dat je kunt gebruiken of zit er geen slot in je deur?

Je zou ook aan de binnenkant zo'n schuifslot kunnen doen, maar het is de vraag of je ouders dat een goed idee vinden. Als het nodig is willen ze misschien altijd binnen kunnen komen. Ze maken zich misschien dan druk dat als er brand is ofzo, dat ze je dan niet kunnen waarschuwen of redden.

Je kunt het eens bespreken met je familie en wie weet wat er uit komt.

Misschien kun je zo'n hotel 'niet storen deurhanger’ aan je deurklink hangen?

Ik snap natuurlijk ook wel dat je soms ff ongestoord je gang wilt gaan en dan zit je niet te wachten op allerlei mensen die binnenkomen als je net lekker bezig bent. Ik heb ook een jonger broertje die om de haverklap ineens binnen staat. Die pak ik dan wel een keertje terug, maar ja, daar is het probleem niet mee opgelost natuurlijk.

Verder weet ik niks of je moet op je deur plakken 'ik ben ff mezelf aan ‘t aftrekken en daar heb ik niemand bij nodig’, maar ja, das misschien ook niet de beste oplossing :stuck_out_tongue:

 

Groetjes,

M&M's


Hi Anonymous123123,

 

bij ons thuis is de afspraak dat als de deur dicht dat je dan niet zomaar naar binnen gaat bij iemand. Dus eerst kloppen en wachten tot die ander zegt dat je binnen mag komen.

Idk of zo'n afspraak bij jou thuis gaat werken?

Anders kun je misschien wel een alarm ofzo aan je deur doen als ie open gaat, maar ja, dan staan ze ook al binnen en heb je er ook weinig aan.

Dan zou je eigenlijk een slot op je deur moeten hebben. Zit er al een slot in dat je kunt gebruiken of zit er geen slot in je deur?

Je zou ook aan de binnenkant zo'n schuifslot kunnen doen, maar het is de vraag of je ouders dat een goed idee vinden. Als het nodig is willen ze misschien altijd binnen kunnen komen. Ze maken zich misschien dan druk dat als er brand is ofzo, dat ze je dan niet kunnen waarschuwen of redden.

Je kunt het eens bespreken met je familie en wie weet wat er uit komt.

Misschien kun je zo'n hotel 'niet storen deurhanger’ aan je deurklink hangen?

Ik snap natuurlijk ook wel dat je soms ff ongestoord je gang wilt gaan en dan zit je niet te wachten op allerlei mensen die binnenkomen als je net lekker bezig bent. Ik heb ook een jonger broertje die om de haverklap ineens binnen staat. Die pak ik dan wel een keertje terug, maar ja, daar is het probleem niet mee opgelost natuurlijk.

Verder weet ik niks of je moet op je deur plakken 'ik ben ff mezelf aan ‘t aftrekken en daar heb ik niemand bij nodig’, maar ja, das misschien ook niet de beste oplossing :stuck_out_tongue:

 

Groetjes,

M&M's

🤣 dat laatste was wel grappig

Maar ja als mn moeder dan in de ochtend mn gewassen kleren in mn kast komt steken en die gesloten us gaat ze dan weer zitte  bonken op de deur enzo. Maar ik hen geen slot en ze wilt er ook geen steken. En en als ik geld ga cerspillen aan zo een niet storen bordje gaan ze da gwn skippen en toch binnen komen zo een schuifslot is mn beste optie ik ga kijken of ik een goedkope vind en ik ga hem miss bestellen


Hi Anonymous123123,

 

ok, maar misschien moet je dat schuifslot er dan niet op doen als je slaapt, maar wel als je overdag wilt aftrekken of gewoon niet gestoord wil worden? Dan kunnen ze je niet betrappen iig en dan kan je moeder  's morgens wel je kamer in.

Twin en ik slapen ook altijd naakt, maar maakt ons niet uit wie ons bloot ziet. We gaan al van kleins af aan naar het naaktstrand en tot een paar jaar geleden ook naaktcamping.

's Morgens komt er sws niet zo snel iemand onze kamer binnen, want alleen ons jongere broertje slaapt bij ons in de buurt en bovendien staan we voor school van met ons 3-en onder de douche en dan zien we elkaar sws ook al bloot. De rest slaapt aan de andere kant van het huis of boven.

Btw zo'n schuifslot koop je al vanaf 3,50 euro ofzo bij de Gamma. Misschien is die goedkope een beetje 'slap’ en moet je eentje van 5 euro ofzo kopen idk.

 

Verder weet ik niks of je moet op je deur plakken 'ik ben ff mezelf aan ‘t aftrekken en daar heb ik niemand bij nodig’, maar ja, das misschien ook niet de beste oplossing :stuck_out_tongue:

🤣 dat laatste was wel grappig

Thnx, I know, ik houd wel van een grapje :joy:

Je kunt het altijd nog proberen….:smirk:

Maar nu weer serieus :clown:

Je kunt ook gewoon je deurklink er af halen…..oh nee, dan kijken ze door dat gaatje en dan zien ze je bezig terwijl jij helemaal niks in de gaten hebt :relaxed:

 

Wat nog wel kan is 'detectoren’ installeren op de weg naar jouw kamer, zodat je al gewaarschuwd wordt als er iemand in de buurt komt. Maar ja, dan heb je weer kans op 'vals alarm'. misschien moet je dan bij die detectoren ook een camerasysteem aanleggen, zodat je kunt checken of er daadwerkelijk iemand naar je kamer onderweg is. Is misschien iets duurder, maar dan heb je ook iets.

 

Beveiliging inhuren misschien…

 

Ik heb nu echt de ultieme tip voor je. Ik weet niet of de rest van jouw familie diep slaapt? Dan kun je ze misschien stiekem ‘chippen’ en je deur beveiligen met een ‘chiplezer’. Net zoals die moderne :cat2::cat: luikjes werken. Zolang jij ze niet ‘blocked’ kunnen ze binnen en op momenten dat jij ze ‘blocked’ kunnen ze er niet in. Dan denken ze dat je deur klemt ofzo en dan kun jij ondertussen snel je broek weer aandoen en het systeem uitschakelen en roepen probeer het nog eens en dan gaat ie ineens wel open. Echt een waterdicht systeem. Vind je ook niet. Misschien net ff iets duurder dan dat schuifslot tho :thinking: 

 

Of je bindt een bus pepperspray aan je deur en als de deur dan open gaat dat degenen dan met pepperspray wordt bespoten. Ik bedoel je hebt soms in wc's ook van dat soort systemen die dan luchtverfrisser spuiten als de deur open gaat. Ja, ok, die spuiten niet in je gezicht, maar das een kwestie van afstellen.

 

Of je koopt een taser die iemand 'neerschiet’ als die ongevraagd binnenkomt…

 

Een valluik achter je deur is ook wel een goed idee..

 

Tot zover al mijn serieuze tips :lying_face:

 

Nou ja, je komt er vast wel uit :rofl:

 

Groetjes,

M&M's


Heyy

Kun je niet gwn zeggen tegen je ouders dat je het niet chill vindt als iedereen zomaar binnenvalt? Dat zullen ze misschien wel begrijpen. Anders kun je je ouders en broer/zus gwn vragen om als je slaapt niet in je kamer te komen, dus dat ze niet in je kamer komen tot je opstaat. 

Groetjs


Heyy,

Ik weet niet of dit ertussen stond maarrr doe het vaker onder de douche. Je kan dan gwn je ding doen. Oja en schuif je bed anders voor je deur ik heb ook geen slot en doe het al maanden en als ze vragen waarom je dat doet zeg gwn dat je je moe voelde en wouw slapen of beetje kut voelde ;) 

Groetjesss


Hi Anonymous123123,

 

ok, maar misschien moet je dat schuifslot er dan niet op doen als je slaapt, maar wel als je overdag wilt aftrekken of gewoon niet gestoord wil worden? Dan kunnen ze je niet betrappen iig en dan kan je moeder  's morgens wel je kamer in.

Twin en ik slapen ook altijd naakt, maar maakt ons niet uit wie ons bloot ziet. We gaan al van kleins af aan naar het naaktstrand en tot een paar jaar geleden ook naaktcamping.

's Morgens komt er sws niet zo snel iemand onze kamer binnen, want alleen ons jongere broertje slaapt bij ons in de buurt en bovendien staan we voor school van met ons 3-en onder de douche en dan zien we elkaar sws ook al bloot. De rest slaapt aan de andere kant van het huis of boven.

Btw zo'n schuifslot koop je al vanaf 3,50 euro ofzo bij de Gamma. Misschien is die goedkope een beetje 'slap’ en moet je eentje van 5 euro ofzo kopen idk.

 

Verder weet ik niks of je moet op je deur plakken 'ik ben ff mezelf aan ‘t aftrekken en daar heb ik niemand bij nodig’, maar ja, das misschien ook niet de beste oplossing :stuck_out_tongue:

🤣 dat laatste was wel grappig

Thnx, I know, ik houd wel van een grapje :joy:

Je kunt het altijd nog proberen….:smirk:

Maar nu weer serieus :clown:

Je kunt ook gewoon je deurklink er af halen…..oh nee, dan kijken ze door dat gaatje en dan zien ze je bezig terwijl jij helemaal niks in de gaten hebt :relaxed:

 

Wat nog wel kan is 'detectoren’ installeren op de weg naar jouw kamer, zodat je al gewaarschuwd wordt als er iemand in de buurt komt. Maar ja, dan heb je weer kans op 'vals alarm'. misschien moet je dan bij die detectoren ook een camerasysteem aanleggen, zodat je kunt checken of er daadwerkelijk iemand naar je kamer onderweg is. Is misschien iets duurder, maar dan heb je ook iets.

 

Beveiliging inhuren misschien…

 

Ik heb nu echt de ultieme tip voor je. Ik weet niet of de rest van jouw familie diep slaapt? Dan kun je ze misschien stiekem ‘chippen’ en je deur beveiligen met een ‘chiplezer’. Net zoals die moderne :cat2::cat: luikjes werken. Zolang jij ze niet ‘blocked’ kunnen ze binnen en op momenten dat jij ze ‘blocked’ kunnen ze er niet in. Dan denken ze dat je deur klemt ofzo en dan kun jij ondertussen snel je broek weer aandoen en het systeem uitschakelen en roepen probeer het nog eens en dan gaat ie ineens wel open. Echt een waterdicht systeem. Vind je ook niet. Misschien net ff iets duurder dan dat schuifslot tho :thinking: 

 

Of je bindt een bus pepperspray aan je deur en als de deur dan open gaat dat degenen dan met pepperspray wordt bespoten. Ik bedoel je hebt soms in wc's ook van dat soort systemen die dan luchtverfrisser spuiten als de deur open gaat. Ja, ok, die spuiten niet in je gezicht, maar das een kwestie van afstellen.

 

Of je koopt een taser die iemand 'neerschiet’ als die ongevraagd binnenkomt…

 

Een valluik achter je deur is ook wel een goed idee..

 

Tot zover al mijn serieuze tips :lying_face:

 

Nou ja, je komt er vast wel uit :rofl:

 

Groetjes,

M&M's

Ze gaan le niet kunnen zien door dat gaatje want ik die het in de nacht😏. En ik heb een goede angle ik zit direct lings van mn deur dus ja gwn een bodyguard inhuren let een ak-47 ik debk da niemand meer ln kaler durft binnen te komen 


Heyy

Kun je niet gwn zeggen tegen je ouders dat je het niet chill vindt als iedereen zomaar binnenvalt? Dat zullen ze misschien wel begrijpen. Anders kun je je ouders en broer/zus gwn vragen om als je slaapt niet in je kamer te komen, dus dat ze niet in je kamer komen tot je opstaat. 

Groetjs

Ik heb da al gedaan het ging goed voor 2 dagen 2 DAGEN! Dan doen ze het weer.


 

Ze gaan le niet kunnen zien door dat gaatje want ik die het in de nacht😏. En ik heb een goede angle ik zit direct lings van mn deur dus ja gwn een bodyguard inhuren let een ak-47 ik debk da niemand meer ln kaler durft binnen te komen 

Ok, cool, dan weet ik dat ik linksaf moet als ik binnen kom :joy:

Ja, als die bodyguard en ak-47 niet werkt kun je altijd nog die low tech oplossing van dat schuifslotje van 5 euro uitproberen :grin:

 

Groetjes,

M&M's


Ik zette wel eens een stok onder de deurklink zodat die niet naar beneden kon. Zit de deur ook mooi dicht. 

Dan wacht je tot je er opmerkingen over krijgt en dan kun je zeggen dat je het prima fijn toppie hoera blij blij vindt dat mensen je kamer binnenkomen… maar wel eerst kloppen en wachten op ok.

Doe dat ook vooral bij je huiswerk. 

Zeg dat je het nodig hebt omdat je concentratie weg is als iedereen zomaar binnenloopt. Houd dat vooral bij jezelf: Zij zijn niet fout door binnen te lopen, jij hebt een zwakte en dat is concentratiegebrek - en daar doe je wat aan.
Dat het precies andersom is geeft niet: Mensen houden veel liever rekening met jouw zwakte dan dat ze zelf moeten toegeven dat ze iets fout doen. Op deze manier werkt de boodschap. 

 

Als ze kunnen kloppen én wachten, kan de stok ook weer weg.


Hi 

Ik had ooit een verhaal van mijn moeder gehoord van toen ze vroeger op kamers woonde, een lucifer doosje had en als ze dat doosje dan opendeed dan mocht je binnenkomen en als je hem dichtdeed dat dan ff niemand kwam kijken. Misschien is dit goed om met je ouders te overleggen?


Reageer