Vraag

Praten over seksualiteit met moeder?

  • 30 April 2020
  • 5 reacties
  • 571 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik heb een vraagje, hebben jullie over seks met jullie moeder? Ik zou bijvoorbeeld wel wat dingen willen proberen zoals haar borsten en/of kut zien. Zodat ik weet hoe het in het echt is. Hebben anderen dat ook? Een soort seksuele voorlichting gewoon.


5 reacties

@Anoniempje342 ik zelf heb het hier niet over met mijn ouders. Als ik iets wil weten vraag ik het aan vrienden of zoek het op internet. Ik weet ook niet welke leeftijd je bent dus..…

Ik zelf heb dit niet,  maar dat komt omdat ik redelijk vroeg er al veel over wist door vanalles en nogwat. 

Toen ze mij seksuele voorlichting gaven was dat dus telaat en wist alles al in de theorie. Heb nog geen seks gehad ofzo , maar ja op de basisschool toen we een toets er over kregen had ik een 10 en op de middelbare school had ik ook een 10 dus wist er wel wat van af.

PS. Ben een jongen 15 jaar.

En als je het wilt weten kan je het gewoon vragen denk ik. Ze zijn vroeger ook jong geweest.

Groetjes Gebruikerc 

Reputatie 4
Badge +3

Nou mijn mening is dat een beetje raar om aan je moeder te vragen, maar dat is MIJN mening. Ik hoor anderen hier graag ook over

Badge

Hoi! Ik heb een vraagje, hebben jullie over seks met jullie moeder? Ik zou bijvoorbeeld wel wat dingen willen proberen zoals haar borsten en/of kut zien. Zodat ik weet hoe het in het echt is. Hebben anderen dat ook? Een soort seksuele voorlichting gewoon.

Ik zou het gewoon aan je moeder vragen ze vind het vast niet gek soms beginnen ouders er zelf niet over omdat ze niet weten hoe ver je al bent ik denk dat je moeder het juist fijn zou vinden als je het met haar er over hebt of als je vragen hebt!

Badge

zeg even of je het met me eens met ja of te nee:)

Badge

Ik zie mijn moeder ook vaak naakt en vind het best wel normaal. Als ze bijvoorbeeld de douche uitkomt loopt ze gewoon naakt door het huis. Ik wou ook wel weten hoe het werkte en toen heeft ze me het gewoon laten zien. Ik raak niks aan ofzo maar was benieuwd hoe vingeren werkte en toen liet ze me zien hoe ze zichzelf vingerde. Ik vind er niks raars aan als je niks aanraakt en het maar alleen om leren gaat en niet seksueel.

Reageer