Vraag

Praten over seksualiteit

  • 20 September 2020
  • 7 reacties
  • 426 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik heb niemand om mee te chatten over seksuele dingen. Want ik wil zeg maar chatten over die dingen. Waar ik woon is nergens iemand waar ik naar toe kan gaan. Ik keek eens op omegle en daar ging ik chatten. Kom ik bij allemaal Pedo's en soms een normaal gesprek en als ik dan begin over die dingen skippen ze me. Dus mijn vraag is zijn er anders sites. Waar ik met iemand kan praten over seksualiteit.


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

gewoon jezelf blijven en het blijven proberen want als iemand jou accepteerd als hoe je bent dan heb de beste match :) liefs senna 

Badge

Hey, ik heb niemand om mee te chatten over seksuele dingen. Want ik wil zeg maar chatten over die dingen. Waar ik woon is nergens iemand waar ik naar toe kan gaan. Ik keek eens op omegle en daar ging ik chatten. Kom ik bij allemaal Pedo's en soms een normaal gesprek en als ik dan begin over die dingen skippen ze me. Dus mijn vraag is zijn er anders sites. Waar ik met iemand kan praten over seksualiteit.

Je zal wel eens een keer geaccepteerd worden en anders ben ik er voor je

 

Groetjes

DrQx208

Hoewel je hier niet echt kunt chatten, kun je hier zeker over vrijwel alles praten.
Het is natuurlijk niet voor iedereen, maar misschien heb jij er wel wat aan.
Heb je dus een vraag, een probleem of gewoon zin om iets te bespreken?
Dan kun je gewoon een topic aanmaken en erover praten.

Maak alsjeblieft niet nog een vragenlijst of iets over poepen e.d….
Daar hebben we al voldoende van.

Als je echt vragen of problemen hebt kun je die hier stellen

Als je gewoon gezellig wilt praten met iemand zonder reden verwijs ik graag door naar Jong&Out, of je kan altijd kijken of je het met mensen in je directe omgeving kan bespreken. 

Veel succes

Reputatie 3
Badge +3

heb je ook geen beste vriend of vriendin met wie je erover kan praten 

kijk op yubo ofzo daar zitten ook wel wat horny mensen

kijk op yubo ofzo daar zitten ook wel wat horny mensen

yubo is een datings app geen chat app hahaha en je vind er amper mensen op van je eigen leeftijd.

 

Reageer