Skip to main content

Heyy, ik was laatst naar buiten met veel meisjes en 1 andere jongen, maar hij moest al snel weg. Dus toen was ik alleen nog met die meisjes en we hadden het alleen maar over masturberen, seks, klaarkomen en sperma enzo. Is dit raar? en hebben jullie het daar ook wel een over met meisjes?

Jazeker, hartstikke normaal en t is best wel leuk toch?


Wij hebben zo vaak zulke gesprekken op school of met vrienden. Als we heel melig zijn of gwn wat zitten te geinen gaat t gesprek soms zo'n kant op en das dan ook gewoon heel leuk en grappig. Daarnaast is het alleen maar goed dat je daar met leeftijdsgenoten over praat, is ook gwn goed en belangrijk voor ieders ontwikkeling en het vormen van een realistisch beeld van zulke dingen.

 

Ik weet natuurlijk niet wat, en in welke context jullie dingen hebben besproken, dat speelt natuurlijk ook mee, maar het klinkt niet per se heel raar hoor.


Heehee,

 

Het is idd niet raar. Rond onze leeftijd gaat iedereen een beetje ontdekken en rondvragen over dit soort onderwerpen. Totaal niet iets om je voor te schamen of zorgen over te maken :) 
 

Zelf gebeurt dit ook vaak bij mij, dan gaat het gesprek die kant op en kunnen we er heel lang over praten, best leuk eigenlijk. 😊 

 

-Yodema


Reageer