Praten met leraar?

  • 8 March 2023
  • 3 reacties
  • 459 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

In de topic hiervoor had ik aangegeven dat ik op mijn leraar ben. Het lijkt alleen maar sterker geworden. Toen heb ik gevraagd of het verstandig zal zijn dat ik met hem ga praten daarover, maar er kwamen maar 2 reacties, dus heb nog geen keuze kunnen maken. Ik heb al sommige kinderen gevraagd of ze het zouden doen en sommige zeiden ja en andere nee. Nu weet ik nog niet wat ik moet doen. Ik zit er momenteel heel erg mee en ik weet niet bij wie terecht kan.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alle reacties en eigen ervaringen zijn welkom :))

 

Een poot van:

Dinoo <3


3 reacties

Reputatie 1
Badge

hey,

 

ik zou het er niet met hem over hebben. Maaar zou naar een begeleidende persoon gaan bij je op school, met wie je het er voorzichtig, soort van over kan hebben. Zou dan zeggen dat je verliefd bent geworden op een oudere man op je werk of zo. want als je het letterlijk gaat  vertellen, gaan misschien docenten, andere mensen het erg raar vinden  en word het ongemakkelijk en word docent of jij miss ook weg gestuurd en denk niet dat je het zo ongemakkelijk enzo moet maken. maar zou proberen om hem los te laten en verder te gaan, wat echt lastig is

Reputatie 1
Badge +1

op elke school zijn er vertrouwings personen ik zou naar een vertrouwings persoon gaan

 

Badge

een leraar kan flink in de problemen komen van een relatie met een leerling het lijkt me niet handig om zoits te doen

Reageer