praten met andere meisjes met een plasfetisj

  • 19 June 2023
  • 26 reacties
  • 2205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik zet dit speciaal bij gesprek in de hoop dat het hier wel mag en niet bij vragen omdat daar met elkaar in  gesprek gaan niet toegestaan is ben dus een meisje van 13 jaar met een plasfetisj  en wil graag praten met andere meisjes over jullie ervaringen met plasspelletjes , plassen , plasseks , broekplassen enz. Ik doe vaak aan plasseks en plasspelletjes samen met mijn bff . Zijn er nog meisjes die dit doen of het geil zouden vinden om het te doen ? Hebben jullie nog tips hoe en waar jullie het doen en het voor jullie ouders verborgen houden ? Hoe kwamen jullie er achter dat je een plasfetisj had ?  Doen jullie het ook met jullie bff ? Hoe heb je dit aan je bff gevraagd de eerste keer dat jullie dit deden ?

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon


26 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey @Tweety ,

Ik kende het nog niet maar las eerder hier berichten over op het forum. Dat maakte me nieuwsgierig en ik heb het pas een keer geprobeerd. Ik heb toen ik alleen thuis was in de keuken (want daar liggen tegels, makkelijk schoonmaken) in mn slipje het laten lopen. Best wel opwindend inderdaad! Ik weet niet of plasseks me iets lijkt...

Liefs Vosje

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

@vosje_09 Bedankt voor je reactie expres in je slipje plassen is inderdaad heel geil. 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Lieve @Tweety 
Technisch vraagje: wat betekent ik zet dit speciaal bij gesprek? Ik snap het niet, hoe is dit anders als topic plassen-in-je-broek?

Ik vind alle dingen die je vertelt over jou en je bff met plassen heel erg leuk,

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +1

Lieve @Tweety en @vosje_09 
Ik heb nog nooit voor een jongen geplast en ik weet niet of ik dat durf want ik heb nog nooit mijn kutje aan een jongen laten zien. 
Ja mn bff en ik vallen ook op jongens maar nog nooit sex gehad, maar wij vallen ook heel erg op elkaar en soms vind ik een ander meisje ook wel heel erg leuk!
Vraagjes aan jullie: ga je ook met bff samen of met andere meisjes samen naar de wc thuis en ergens anders en dan ook in 1 hokje? 
Kusjes  GG

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

@GabiGirl  Bedankt dat je wilt reageren op mijn topic ik veeg ook nooit af na het plassen maar trek zo vlug mogelijk mijn boxershort weer naar omhoog . Als mijn ouders thuis zijn overdag waardoor we geen plasspelletjes kunnen spelen zonder betrapt te worden ga ik ook altijd samen met mijn bff plassen als we naar de wc gaan .Hoe kwam jij er achter dat je een plasfetisj had ?  Heb jij tijdens het logeren met je bff ook stiekem seks met haar en plassen jullie dan ook kleine beetjes in bed terwijl jullie elkaar verwennen in de hoop dat je ouders slapen ?

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Lieve @Tweety 
Technisch vraagje: wat betekent ik zet dit speciaal bij gesprek? Ik snap het niet, hoe is dit anders als topic plassen-in-je-broek?

Ik vind alle dingen die je vertelt over jou en je bff met plassen heel erg leuk,

@GabiGirl Als je het bij vragen zet mag je niet in gesprek gaan met elkaar en niet constant antwoorden op elkaars reacties en ik ben net op zoek naar ervaringen van andere meisjes van mijn leeftijd zoals jij die hun ervaringen met plassen willen delen.

ik vind het ook heel leuk om jou ervaringen te horen van jou en je bff ben blij dat er nog meisjes zijn zoals ik die het niet raar vinden.

Ik hoop dat je nog wil antwoorden op mijn vorige vragen want ben heel benieuwd en als jij nog vragen hebt voor mij of nieuwe plasdingen hebt geprobeerd laat het hier maar weten dan ik probeer ook steeds nog nieuwe dingen te ontdekken met plassen zowel om alleen te doen als met mijn bff hoop ooit een jongen te vinden waar ik dit mee kan doen.

 

Reputatie 3
Badge +1

@Tweetyschreef: Ik hoop dat je nog wil antwoorden op mijn vorige vragen want ben heel benieuwd en als jij nog vragen hebt voor mij of nieuwe plasdingen hebt geprobeerd laat het hier maar weten dan ik probeer ook steeds nog nieuwe dingen te ontdekken met plassen zowel om alleen te doen als met mijn bff

Ja dat had ik dus gedaan antwoorden gegeven en meer verteld maar van al mijn best lange reacties en verhalen  is bijna alles verwijderd door kfoon behalve 1 zin: Ik vind alle dingen die je vertelt over jou en je bff met plassen heel erg leuk,  maar ik was nog lang niet klaar maar nu heb ik twee waarschuwingen en durf niks meer te schrijven want nog een waarschuwing en dan vlieg ik er uit, ik heb wel een mail gestuurd wat doe ik verkeerd want ik snap het echt niet! maar heb je wel gezien van jouw en vosje09 hebben ze ook stukken verwijderd dus pas op!

@GabiGirl  heb ook 2 waarschuwingen gekregen snap het echt niet meer had nu net iemand waar ik er mee kon over praten en ervaringen uitwisselen waar moeten we ander zijn om er over te kunnen praten ? Het enige wat je oor de rest op Google vind zijn forums voor volwassenen 😢 @Kindertelefoon Waarom worden meisjes als mij en @GabiGirl en @vosje_09  die geil worden van plassen en plasspelletjes als raar en pervers gezien terwijl om maar een stom voorbeeld te geven anaal wel als normaal wordt gezien ? Ik vind anaal pas raar maar daar kan blijkbaar wel alles over gezegd worden op dit forum iedereen heeft toch zijn eigen seksuele voorkeuren sorry maar ik snap het echt niet. Ik ben 13 waar kan ik dan wel terecht  voor te praten met andere meisjes en jongens met dezelfde interesses en van mijn leeftijd om ervaringen uit te wisselen over dit onderwerp ? Wat doen wij verkeerd is dit dan echt zo raar sorry hoor heb buiten mijn bff echt wel meerdere vriendinnen die het net als ander meisjes hier op het forum ook doen. Er over praten met andere helpt net veel meisjes en jongens zoals mij omdat je dan tenminste weet dat er nog anderen zijn die het ook doen en je niet raar of abnormaal moet voelen maar blijkbaar kan hier alles zolang het maar niet over plassen gaat. Ik heb nu zelf 2 waarschuwingen  waar moet ik,dan naartoe met mijn vragen naar andere leeftijdsgenoten ?

 

@Tweetyschreef: Ik hoop dat je nog wil antwoorden op mijn vorige vragen want ben heel benieuwd en als jij nog vragen hebt voor mij of nieuwe plasdingen hebt geprobeerd laat het hier maar weten dan ik probeer ook steeds nog nieuwe dingen te ontdekken met plassen zowel om alleen te doen als met mijn bff

Ja dat had ik dus gedaan antwoorden gegeven en meer verteld maar van al mijn best lange reacties en verhalen  is bijna alles verwijderd door kfoon behalve 1 zin: Ik vind alle dingen die je vertelt over jou en je bff met plassen heel erg leuk,  maar ik was nog lang niet klaar maar nu heb ik twee waarschuwingen en durf niks meer te schrijven want nog een waarschuwing en dan vlieg ik er uit, ik heb wel een mail gestuurd wat doe ik verkeerd want ik snap het echt niet! maar heb je wel gezien van jouw en vosje09 hebben ze ook stukken verwijderd dus pas op!

Ik heb zelf ook 2 waarschuwingen gekregen en begrijp het echt niet heb een bericht geschreven aan jou en Kindertelefoon zelf in een reactie maar is tegengehouden voor een check dus weet niet of het online gaat komen hier. Snap ook niet wat ze tegen ons hebben.

Hoi @Tweety en ook @GabiGirl ,

 

Ik kan jullie helaas niet vertellen waarom jullie een waarschuwing hebben gekregen, omdat jullie teksten zijn aangepast of zijn verwijderd. Wat ik wel kan zeggen is dat de waarschuwingen waarschijnlijk kwamen omdat jullie onnodig in detail zijn getreden in de verschillende topics. Zoals jij zegt @Tweety  is het forum voor het vragen stellen aan elkaar. Het is dus niet bedoeld om te chatten of te bloggen over verschillende onderwerpen. Of dat nou over seks gaat of over huisdieren, om maar een stom voorbeeld te noemen. Ook geef je aan niet te weten wat jullie fout doen, omdat ik niet degene ben geweest die de waarschuwing heeft gegeven kan ik daar geen concreet antwoord op geven. Ik kan je wel vertellen dat mijn collega’s van de KT goed hebben gekeken naar jullie berichten en deze niet gepast vonden. Vragen over seks en verschillende fetishes, mag altijd en nee, jullie zijn niet raar. Maar probeer minder in detail te treden voor de rest van het forum. Dus zoals jij zelf ook zegt, vraag gerust verder. Maar bedenk ook hoeveel details je daarin wilt verwerken en waar anderen zich ook comfortabel mee zullen voelen. Als we berichten zien over bijvoorbeeld anaal en daar wordt te veel in detail gegaan, zullen ook deze aangepast worden en zelfs waarschuwingen voor gegeven worden.

Hieronder nog de forumregels 5 en 6, omdat ik denk dat het hier fout ging. Wat voor jullie niet triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud kan voor een ander wel zo zijn.

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.
  • Aankondigingen van zelfdoding worden verwijderd.
  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

Ik hoop zo jullie vragen te hebben beantwoord.

 

Groetjes, Noa

Reputatie 7
Badge +4

@NoaStella ,ik heb wel gelezen wat er stond en volgens mij stonden daar wel veel details. Dus dat zou de reden wel zijn. 

@NoaStella  als het om de details gaat moest onderstaande reactie ook zijn verwijderd bij dit topic over anaal het heeft dus duidelijk wel iets te maken met het onderwerp plassen seksueel opwindend vinden wat niet geaccepteerd wordt door jullie want deze reactie is een en al detail en dat mag dan wel. Ik vind het echt niet kunnnen degene die niks met plassen hebben gaan het topic toch niet lezen en er stonden zeker geen triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud in zoals jullie het noemen enkel ervaringen en tips geen complete handleiding zoals onderstaande reactie die dan geen aanpassing of waarschuwing krijgen omdat het over anaal gaat. Nog een vraagje wat is dan het verschil tussen een topic starten bij vragen of bij gesprek als je toch niet met elkaar in gesprek mag gaan ? Ik ben er zeker van dat zowel @GabiGirl als @vosje_09 niet meer durven reageren nu ook al zouden ze het wel heel graag willen om zo meer te weten te komen over hun seksuele voorkeur dat ze opgewonden worden van plas en wat andere meisjes hier zoal mee doen. Ik ben bijna 14 en heb ook hier pas ontdekt dat ik niet de enige ben die dit geil vind en dat het een plasfetisj wordt genoemd al snap ik niet waarom ze dit een fetisj noemen aangezien men ook niet van een anaalfetisj spreken waarom dan wel van een plasfetisj maar dat zal waarschijnlijk wel aan mijn leeftijd liggen ik vond plassen als kleuter al leuk als ik met mijn spleetje  speelde voor ik wist dat dit masturberen was  dus voor mij is het gewoon normaal. 
Ik weet niet of jullie dit mogen vrijgeven maar is @Girlypower toevallig ook geband om deze reden omdat ze elf een aantal topics heeft over plassen en lang niet meer heeft gereageerd of is ze gewoon even het forum uit het oog verloren ?

 

 

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon. Via de link is de reactie te lezen.

@NoaStella ,ik heb wel gelezen wat er stond en volgens mij stonden daar wel veel details. Dus dat zou de reden wel zijn. 

@Ann0  Deze details over anaal mogen dan wel bij het topic Anaal vingeren jongen ben er zeker van dit het enkel en alleen om het onderwerp plassen gaat wat niet geaccepteerd wordt

Tekst verwijderd door De Kindertelefoon, i.v.m. forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
 

Hoi @Tweety ,

 

Ik heb onderstaand topic en reactie gelezen. En ik vind dat je gelijk hebt. Tegelijkertijd werken we met meerdere moderators en het is menselijk dat de een hogere grenzen heeft dan de ander in het opzicht van hoeveel details zij goedkeuren. Natuurlijk hebben ook wij de regels om ons aan vast te houden, maar hier is zoals je ziet nog wel eens wat onderscheid in te maken. We proberen door vaak te overleggen ons allen op één lijn te krijgen met wat wel en niet “mag”, maar helaas is dat nog niet altijd mogelijk. Ik probeer het niet goed te praten, al kan het wel zo overkomen. Ik kan alleen voor mijzelf spreken en dus niet over de gedachtegang of grenzen van mijn mede moderators. Ook heb ik de reactie verwijderd die jij hebt overgenomen, omdat ik deze ook ga verwijderen bij dat topic.
Ook wil ik benoemen dat wat jij niet triggerend of choquerend vind een ander dat wel kan vinden. Soms zien wij helaas ook wel eens wat over het hoofd en wat we dan fijn zouden vinden, is als je zo’n bericht dan rapporteert. Wij kunnen deze dan alsnog bekijken en passend aanpassen of verwijderen.

Om je vraag “wat is dan het verschil tussen een topic starten bij vragen of bij gesprek als je toch niet met elkaar in gesprek mag gaan ? “ te beantwoorden. Dit is inderdaad nog wel eens lastig, ik/wij kunnen begrijpen dat het fijn is om in gesprek te gaan na het starten van een topic. Regel 5 geeft het volgende

5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.

We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.

Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag.

Wanneer reacties gaan over het oorspronkelijke topic en je andere gebruikers wil informeren, adviseren of ondersteunen met een inhoudelijke reactie, dan kun je die reactie natuurlijk gewoon plaatsen.

 

Je mag dus wel reageren op elkaars topic, als je hiermee de ander informeert, adviseert of ondersteund met een inhoudelijke reactie. Soms is het voor ons moderators ook een beetje zoeken in wat wel en niet doorkan en we doen daarin ons best om hier zoveel mogelijk een lijn in te trekken. Het doel is met het starten van een topic dat je wel je vraag kan stellen of advies of steun kan krijgen bij leden van het forum.

 

Ik hoop dat @GabiGirl  en @vosje_09 ook gewoon nog zullen reageren. Echter zeg je wel het volgende “ook al zouden ze het wel heel graag willen om zo meer te weten te komen over hun seksuele voorkeur dat ze opgewonden worden van plas en wat andere meisjes hier zoal mee doen”

Meer te weten willen komen over je seksuele voorkeur, begrijpen we allemaal. Het is soms ook verwarrend of ingewikkeld. En hier kan je vragen naar elkaar stellen, zolang het niet gaat lijken op een gezellig gesprek. Regel 6 zegt alleen wel “Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan.” mocht je dus over tips of ervaringen praten, kan het zijn dat moderators het idee kunnen krijgen dat dit gebruikt wordt voor het opgewonden raken. Dit kan dan ook een reden zijn dat een reactie of topic verwijderd of aangepast zou worden.

En over Girlypower kan ik helaas niets zeggen, ik kan zo snel de reden van haar ban niet vinden, maar ik ga er vanuit dat dit wel met een reden is gebeurd en zij zou daar zelf dan wel op de hoogte van gesteld zijn.

Ik hoop je zo voldoende antwoorden te hebben gegeven, ook al zullen ze soms nog wat vaag zijn. Fijne avond!

Reputatie 3
Badge +1

@NoaStella , @Tweety en @vosje_09 Dan k je voor je uitgbreide reactie NoaStella. De waarschuwingen die ik kreeg gingen over deze regel:

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Ik heb een mail gestuurd aan Anna van de kindertelefoon om te vragen wat ik fout had gedaan. geen antwoord. Maar ik heb geschreven dat sommige meisjes en jongens miss wel opgewonden worden van woorden als kutje, piemel, geil, vingeren, neuken enz maar deze soort woorden heb ik allemaal gelzeen in de afdeling seksauliteit, is ook logisch toch? En ik heb ook seksule fantasieen gelezen van meisjes en jongens endaar kan je ook wel opgwonden van raken!? is dat triggerende? maar die lees ik echt overal. en ik heb niks anders geschreven als ik ook bij andere mensen en bij andere topisc gelezen over plassen, daar zijn er meer dan 20 topics van. Wat ik heb geschreven is echt niet meer choquerend dan daar bv plassen tijdens beffen, daar is ook een topic van en over in de mond plassen . Dus nogmaal ik snap echt niet wat ik verkeerd doe.

Als dit geplaatst word weten jullie Tweety en Vosje_09 hoe het zit, maar ik durf niet meer over ervaringen te vertellen waar ik van wou weten of jullie het herkennnen en tips hoe je bepaalde dingen kan doen vragen of geven of waarschuwingen bv wat je beter niet kan doen  enzo. Lfs,

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @GabiGirl ,

 

je kunt mailen naar forum@kindertelefoon.nl  en daar je vraag stellen aan de community manager, een moderator geeft geen antwoord op de mail. 

Zoals NoaStella het uitlegt, klopt het. Teveel seksuele details omschrijven is choquerend voor anderen en wordt daarom weggehaald. 

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon 

Reputatie 3
Badge +1

@Marieke Dank je wel voor je reactie

Het is wel moeilijk te zeggen wat detail is wat niet vind ik

xxx GG

Als dit geplaatst word weten jullie Tweety en Vosje_09 hoe het zit, maar ik durf niet meer over ervaringen te vertellen waar ik van wou weten of jullie het herkennnen en tips hoe je bepaalde dingen kan doen vragen of geven of waarschuwingen bv wat je beter niet kan doen  enzo. Lfs,

@GabiGirl Superjammer het is net wat jij nu schrijft waar ik ook antwoorden op zocht of andere meisjes dit herkennen en welke dingen zij allemaal doen of tips om nieuwe dingen te proberen. Hoop dat kindertelefoon tot inzicht komt dat we niks verkeerd doen en vooral niemand anders willen shockeren maar er gewoon info over willen.  Als we nu gewoon eens proberen om de details achterwege te laten  ? Ik heb nog een nieuwe vragenlijst aangemaakt die wel is goedgekeurd en nog een reactie aan kindertelefoon zelf gepost maar deze is nog niet gepubliceerd of is afgekeurd.

Reputatie 5
Badge +3

Hey @Tweety en de anderen,  ik lees dit nu pas. Teksten van mij zijn ook wel eens aangepast, mij is ook niet altijd duidelijk waar de grens ligt. Maar ik ga er maar niet over in discussie want de moderators doen gewoon hun best denk ik. Ook lief hoe uitgebreid @NoaStella reageerde.

Liefs Vosje

Reputatie 2
Badge +1

Hey @Tweety, ik ben een jongen maar ik vind plassen stiekem ook best geil, ik had geen idee dat meiden dit ook lekker vonden haha

@jtv ik vind in mijn broek plassen of samen plassen tijdens seks met mijn bff of tijdens het masturberen het geilste wat er is en er zijn nog wel meer meisjes op dit forum die plassen geil vinden en ook doen dus er zijn echt wel meer meisjes die dit geil vinden.

Reputatie 2
Badge +1

@Tweety oh wauw, nooit geweten! ik heb nog nooit tijdens seks geplast want ik heb nog nooit iemand gevonden die het ook geil vindt, maar dit geeft me weer een beetje hoop haha.

sinds wanneer heb je je fetisj?

Mijn bff en ik plassen altijd kleine beetjes als we seks hebben we vinden het allebei heel erg geil om elkaars plas te voelen te ruiken en te proeven. Ikzelf heb dit ontdekt als kleuter toen ik erachter kwam dat het nog veel leuker was om met mijn kutje te spelen als ik eerst een klein beetje in mijn onderbroek plaste of wanneer ik mij niet afveegde na het plassen en mijn onderbroekje nat was en mijn bff is het door mij te weten  gekomen dat ze dit ook geil vond. Ik had misschien de naam van het topic beter praten met andere kinderen over plasfetisj genoemd nu durven jongens misschien niet reageren omdat er met meisjes bij staat. Er zijn heel wel wat topics over plassen hier op het forum je kan daar misschien eens kijken en de vragenlijsten beantwoorden. Gewoon in de zoekbalk plassen of plas ingeven.

Reputatie 2
Badge +1

@Tweety ah wel fijn dat je iemand in je omgeving hebt die plassen ook geil vindt, ik wil graag een meisje ontmoeten die plassen ook lekker vindt maar ik ben zo bang om dat te vragen en meiden

@jtv Best vragen op een moment dat je vriendin super geil is of op een moment wanneer ze zelf al aangeeft  dat ze dringend moet plassen er over beginnen of haar beginnen te vingeren en uitdagen om in haar onderbroek op je hand te plassen van het een komt het andere of gewoon eerlijk zeggen dat je iets op.te biechten hebt en dan toegeven dat je heel graag zou hebben dat je vriendin eens een keertje op je plast of een beetje in haar broek plast.

Reageer