Vraag

prank

  • 14 March 2024
  • 6 reacties
  • 355 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb dus best wel een goede prank, voor mijn gevoel draagt mijn crush een string, dus ik wil met mijn vrienden een string bestellen en die op haar aderes met haar naam later bezorgen. Dus dan krijgt ze een pakje aan de duur met een lekkere string er in voor haar, en dan hopen dat ze die draagt. Maar nu, als we dit doen. Kunnen zij er achter komen. Dat ik dit heb gedaan? Of is dit strafbaar?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi,

Ik heb werkelijk geen idee of dit strafbaar is, ik denk wel dat het te achterhalen is wie het gedaan heeft, maar dat is niet de reden dat ik op dit topic reageer. Ik ben zelf een meisje van 14 eind dit jaar 15 en ik vind het best wel een kinderachtige prank.

 

En ik bedoel het echt niet gemeen, maar ik denk niet dat je op die manier haar aandacht moet gaan vragen.

 

Het hoofd van een jongen is namelijk totaal anders dan dat van een meisje.

 

Er zijn natuurlijk wel meisjes (en jongens) van onze leeftijd die stringen en dingen dragen en make-up en de hele mik mak. Ik persoonlijk vind dat niet helemaal normaal, maar het is niet aan mij om daar over te gaan oordelen. Stel nou dat ik dat wel zou doen en ik dat meisje zou zijn dan zou mijn hoofd (dus niet perse die van haar) zo werken:

 

Sh*t! Hebben mensen ontdekt dat ik stringen draag? Wat als ze me gaan uitlachen? Gaan ze me dan een slet noemen? En me pesten? Wie heeft dit ontdekt? Wie heeft dit gestuurd? Gaan ze het doorvertellen? Gaan ze me blackmailen? Wat moet ik hier nu mee doen want mijn adres staat erop?

Dat kan heel confronterend zijn. Het kan voelen als een soort aanval op haar terwijl het (hopelijk) niet zo bedoeld is.

 

Meisjes en jongens die gaan allemaal door de puberteit op deze leeftijd (helaas) en vaak worden veel meisjes en jongens dan ook erg onzeker van zichzelf ondanks dat ze misschien doen alsof ze dat wel zijn.

 

Mijn punt is: Wees een man en zeg haar wat je voor haar voelt.

 

Het kan zijn dat je inderdaad word afgewezen, en dat is jammer maar daar kom je wel weer over heen. En zorgen over vrienden die je uitlachen dat is niet nodig. Jij hebt je lef dan al getoond.

 

Ik zeg niet dat mijn advies goed is, of dat je moet doen wat ik zeg, maar denk er gewoon eens overna, niet voor jezelf omdat je wilt dat je crush die string draagt, maar voor je crush en haar gevoelens.

 

-OnlyMe

Reputatie 4
Badge +3

Buiten feit dat ze kunnen weten wie het bestelde en of het strafbaar is: het is gewoon kei debiel om zoiets te doen. Wat als haar ouders dat pakje vinden? Wat als ze er niet om kan lachen? Zo’n pakje ontvangen en dan nog van een “onbekende” komt bedreigend over. Doe het niet. Het is geen prank maar stalking. 

Reputatie 1
Badge

@OnlyMe ,Oke, dankjewel. Ik bedoelde het niet zo dat je boos zou worden, dit is gewoon iets voor mij waar ik over fantaseer, snap je? Alsnog bedankt voor je antwoord want ik snap het best

 

onnodige quote verwijderd door de kindertelefoon.

Reputatie 4
Badge +3

Wat is nou de grap, het is toch helemaal niet leuk!
fleur

Reputatie 6
Badge +2

Wat is een string eigenlijk?

 

P.s. ben een meisje

Reputatie 1
Badge

Wat is nou de grap, het is toch helemaal niet leuk!
fleur

Zoals ik dit zei is dit voor mij meer een fantasie, het is niet dat ik dit daadwerkelijk ga uitvoeren. Ik vroeg het me gewoon af.

Reageer