Vraag

poepseks met oudere broer

  • 10 September 2022
  • 3 reacties
  • 2820 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 45 reacties

Hoi, ik ben cor, en ben bijna 14 jaar oud. En ik heb dus seks gehad met m'n stiefbroer en hij is 17, en van tevoren wist ik nog niet dat hij een poepfetisj had. Dus we gingen daarna samen douchen om weer schoon te worden. Onze stiefouders zijn btw nu op vakantie in noorwegen, en ik heb meerdere oudere stiefbroers en zussen die thuis blijven bij mij en die ook voor me zorgen dus m'n stiefouders weten echt niet dat dit is gebeurd, de rest ook niet want wij waren helemaal alleen thuis dus dit was alleen tussen ons. Maar ik heb dus een paar vragen, is dit normaal dat hij die fetisj heeft en me ermee insmeerde??? En  moet ik hier nog wat verder mee?? Als ik dit aan m'n stiefouders vertel. Dan kan hij heel boos worden en dan gaat ie mij in elkaar rammen want hij is ook veel sterker dan dat ik ben, dus help me A.U.B. Ik weet het echt niet meer!

 

Een deel van de tekst is verwijderd vanwege regel 

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

Anne - De Kindertelefoon

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Als jij met je stiefbroer wilt neuken, dan moet je dit vooral doen. Over die fetisj, er zijn wel meerderen mensen die dit geil/ leuk vinden om te doen. Als jij fit ook leuk vindt dan is er geen probleem mee. Ik zou het gewoon niet aan je stiefouders vertellen. Het is wel erg dat je zegt dat die je in elkaar zouden rammen. Dit is kindermishandeling. Maar misch heb ik het verkeerd begrepen. 
 

Gr. Anoniem

Badge

Met je stiefbroer neuken moet gewoon goed kunnen, zolang jullie het beide lekker vinden is er geen probleem, maar je kan wel soa’s krijgen van poepseks dus daar zou ik mee oppassen

Reputatie 7
Badge +15

Hebben jullie dezelfde bloedband? Dezelfde mama / papa? Dan kan het gevaarlijk zijn…

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer