poepseks

  • 12 October 2020
  • 6 reacties
  • 3548 Bekeken

Badge

Ik ben 13 En ik wilde seks... Zo kwam ik in contact met een meisje (Dat dacht ik tenminste) via yubo (kindertinder) we hebben een paar maanden gepraat en ook nummers uitgewisseld. We hadden afgesproken om elkaar te ontmoeten. Ik ging naar hem toe (Ik dacht dat het een meisje was) dus ik belde aan maar er deed een man open die zei dat hij de vader was. Ik vond het al raar want hij had gezegd dat hij alleen thuis was. Hij zei ze zit op haar kamer zat en hij liep mee. Eenmaal daar bleef hij daar en heeft hij me verkracht. In mijn kont , ik moest in zijn mond poepen en hij heeft me gepompt. Ik heb enorme trauma's. Weet iemand wat ik het beste kan doen?


6 reacties

Badge

Het is wel een vervelend trauma om te hebben, je kan altijd naar psycholoog gaan. Die kunnen je verder helpen met je problemen. 

 

 

 

Badge

hey loek ik hebt dit ook meegemaakt ik ben idd naar een psycholoog gegaan het heeft mij heel veel geholpen

aangifte doen en psychische hulp zoeken

 

Hallo Loekie :)

Gewoon aangifte doen bij de politie en inderdaad psychologische hulp zoeken om je te helpen je trauma's te verwerken.

-TheMightySlayer <3

Badge

Ik voel je pijn Loek hetzelfde is 2x bij mij gebeurd ik had 2 weken lang last van mijn rug en kon moeilijk lopen

ik vind het echt stom als dit gebeurd

Reputatie 7
Badge +15

Ok, 

ga deze vakantie nog aangifte doen?!!!! Want dit is NIET ok! 
vertel je ouders het, en na de vakantie je mentor, 

probeer ook paygische hulp te krijgen!!!

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer