Vraag

Poepmasker dragen


Hallo..ik ben 14 jaar en ik wil aan jullie vragen. Als mijn ouders niet thuis zijn dan vind ik het leuk en erotisch om een poepmasker aan te brengen op mijn gezicht.  Vaak laat ik het dan de hele dag zitten net zolang totdat mijn ouders weer thuis zijn. Ik heb dit nu een keer of 5 gedaan. Ik merk wel dat er een luchtje achterblijft ook al ben ik gedouched en op school beginnen ze wel vragen te stellen waarom er soms een poepgeur hangt. Maar ik heb het nu een paar keer gedaan en het is iets dat ik niet meer kan loslaten. Zijn er anderen die dit ook doen? En zou ik hulp moeten gaan zoeken om er vanaf te komen of kan het geen kwaad?

 

Groetjes en alvast bedankt voor jullie advies


10 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi! Bedoel je lett een masker van poep? Ik weet niet of het wel gezond is, maar als jij er blij van word mag je het doen. Misschien kan je er wel een xtje met iemand over praten. Misschien kan je het vervangen voor iets anders? Bijvoorbeeld een normale gezichts masker. Die zijn er echt voor gemaakt. Maar ik zou wel proberen om het minder te doen! Hoop dat dit helpt!!!!

Reputatie 2
Badge +2

Misschien kan  het vervangen  voor een klei masker ofzo

Reputatie 7
Badge +17

Goed verhaal. Lekker kort ook.

Maar goed, lijkt me nogal ranzig en onhygiënisch. Beter stop je er mee.  

Badge

hoe breng jij het altijd aan ik druk mijn gezicht in de pot

Reputatie 7
Badge +19

Fantastisch. Houden zo. Mocht je verkering hebben, denk er dan aan dit wel tijdig even af te wassen. Het kan bij het zoenen misschien wat invloed hebben op het wederzijds genot. 

Tartan 

Reputatie 5
Badge +3

Wat ze nog allemaal gaan verzinnen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14 Zo kun je het ook bekijken. Ligt er ook een beetje aan wat voor soort poep je gebruikt natuurlijk. Beetje waterig, smeuïg of juist heel erg vast.  En hoe lang je het er op laat zitten. Misschien kan @Meterpreter-freakje daar wat meer over vertellen.

Reputatie 7
Badge +14

@Tartan14  en @tim16  dan moet je daar dus de dag ervoor al rekening mee houden. Ik ga voor pasta's. Mijn vriendin is daar gek op dus zal dat ook op deze manier wel zo zijn. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +1

Hoi @Meterpreter-freakje,

Bedoel je letterlijk een masker van poep? Lijkt mij niet zo hygiënisch en gezond. De geur die achterblijft is denk ik ook onprettig voor de mensen in je omgeving. Op internet staan genoeg recepten voor bijvoorbeeld een chocolademasker. Of je koopt een maskertje in de winkel. Dat lijkt me een stuk gezonder en hygiënischer, en het ruikt ook veel lekkerder. Hopelijk heb je hier iets aan.

Groetjes, @hoiii47 

Reputatie 2
Badge +1

als ik jou was zou ik proberen om het de volgende keer met een paar anderen te doen, want het is echt supernormaal hoor, iedereen doet dat toch zeker. wat zou er nu beter moeten voelen dan die verse massa op je hoofd en die ‘onweerstaanbare’ geur om het dan nog niet gehad te hebben over de aromatische ingrediënten van je zelfgekweekte masker. Sluit wel in stijl af door het af te spoelen met je eigen vocht en geen kraanwater ;-)

Reageer