Skip to main content
Vraag

Poepen leuk, hoe kan ik dit doen op een goede manier

• February 1, 2025
  • 6 reacties
  • 758 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik vind poepen dus echt leuk en een lekker gevoel hebben zeker als je echt moet poepen en je het inhoud

maar laats had ik gym en moest ik naar de wc dus ik ging naar de wc en toen zag ik de onderbroek van een jongen uit m’n klas en ik ben een beetje raar ofzo maar ik pak m om aan te ruiken en toen zag ik dat ie een hele poep streep in z’n onderbroek had en ik werd echt zo geil gelijk en ik werd echt helemaal niet mezelf ofzo

en ik poepte uiteindelijk over al z’n kleren en smeerde het in toen ik klaar kwam op de wc had ik zo veel spijt en schaamte en streste ik m want hoe gaat hij naar huis met die poep kleren en gaat sowieso iemand achterkomen

de les was voorbij en de Heletijd als er iemand naar de wc ging was ik zo bang om gekapt te worden maar niemand had t gezien toen nog

toen de les voorbij was ging iedereen naar de kleedkamer en toen zag ie het iedereen lachte eerste maar daarna was t echt vies vond ieddeeen en beschuldigde ze elkaar allemaal

dat was 3 weken geleden en ben nog niet gepakt  

maar ik vond t zo leuk iemand help hoe kan ik zo iets doen op een goede manier als die er is 

ik ben een jongen van 15 

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 1, 2025

Wat zou je zelf van vinden als je je kleren zo terugvond?

• February 2, 2025

Er is geen goede manier voor. 

Het is niet OK. 

Hou ermee op. 

• February 2, 2025

“We listen and we don’t judge” En verder zeg ik maar niks. 😅

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 2, 2025

Tsja, er is vast een publiek voor. Ik smeer liever mezelf in. Met zonnecrème of zalf als het nodig is. Misschien is het wel beter en socialer om voortaan je eigen kleren te gebruiken.  En daarna deze tip : 

https://nl.wikihow.com/Braakselvlekken-uit-kleding-verwijderen

Komt qua vlekken bijna op hetzelfde neer, en jij kunt je ding doen (goed mikken anders moet je de vloer dweilen) en anderen hoeven alleen maar hun neus dicht te knijpen. Of neem ook even een bus luchtverfrisser mee. 80 ct bij de Action.  We zien je verhaal vast wel ergens langs komen. Zoiets blijft wrs niet echt onopgemerkt. Zet het ook in je cv. Werkt zeker weten in je voordeel.  Put the pressure on it! 

Tover 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2025

Ik dacht dat ik rare trekjes had omdat ik luiers draag, maar dit is van een ander niveau..

Stop hiermee, dit is niet gezond en erg raar… denk je dat degenen waarvan jij heel zijn kleren met poep onder heb gesmeerd dit leuk vind? Je hebt zijn kleren verpest, en als iemand er achterkomt dat jij dit was, dan blijft het je heel je leven achterna zitten

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 3, 2025

@Tover01  hoe bedoel je op cv zetten