Vraag

plekken om te masturberen

  • 29 March 2021
  • 12 reacties
  • 2437 Bekeken

Badge

hey, ik wil wel eens wat uitdaging hebben tijdens het aftrekken. weten jullie leuke/spannende plekken om af te trekken/vingeren. laat het hieronder weten!


12 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Op school ,  tijdens onlijn les,buiten, in kleedkamers. 

Reputatie 4
Badge +3

Voor en spiegel. 

Badge

Voor en spiegel. 

is inderdaad ook geil om jezelf te zien

Uhh voor de spiegel , buiten & in een pashokje van zwembad

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

alle al gedaan maar wil ze zeker nog eens doen. helaas zijn de zwembaden nu gesloten

Reputatie 1
Badge

Bos, misschien eens in de douche, pashokje in winkel, voor de spiegel, filmend (daarna natuurlijk definitief verwijderen), misschien in de tuin of balkon in de nacht, zwembad, op school, in de klas bij je crush ofzo (op eigen risico), als je ouders niet thuis zijn kan je ook gewoon eens hard kreunen, bibliotheek, theater, wc’s van verschillende openbare plekken, festival, slaapfeestjes, misschien eens met vrienden/vriendinnen doen,supermarkt, op bezoek bij iemand,…

 

Maak er een checklist van! Heb dit allemaal ook al gedaan buiten met mijn vrienden/vriendinnen. Is heel spannend en soms super geil.

Veel succes en plezier!

Gewoondoen

hey, ik wil wel eens wat uitdaging hebben tijdens het aftrekken. weten jullie leuke/spannende plekken om af te trekken/vingeren. laat het hieronder weten!

Ik deed weleens toen het nog donker was rond 20 00 na de voetbal training een bosje in langs de weg en dan ging ik mezelf helemaal uitkleden en trok ik me daar af was heel geil en ik zag ook vaak mensen langs fietsen en dan moet je heel stil zijn ik ben 13

Reputatie 2
Badge

waar ik het al gedaan heb: op school in de zc hokjes, op school aan de plastoiletten, in de schoolbus, in auto, bushokje op straat, in park/bos/speeltuin

Ik trek mijzelf altijd gewoon af op mijn kamer maar is het echt zo geil om het in het openbaar te doen want ik heb dat nog nooit gedaan

 

Reputatie 6
Badge +12

Op de wc

Bedoel je een wc in het openbaar zoals in het zwembad

Reputatie 6
Badge +12

Ja als je wilt dat het spannend is dat vroeg hij toch?

Reageer